Friday, March 16, 2012

အာျဗဟံ၏ စံျပ စစ္မွန္ေသာ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္း

နိဒါန္း
ယေန႔ ခရစ္ယာန္ကမာၻတြင္ စစ္မွန္ေသာ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္း အေၾကာင္းကို သိရွိသူ အနည္းငယ္သာ ရွိပါလိမ့္မည္။ ခ်ားလ္စတန္ေလက တခါတုန္းက ေျပာဘူးပါသည္။ ခရစ္ယာန္အမ်ားစု၊ အသင္းေတာ္အမ်ားစုသည္ စစ္မွန္ေသာ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္း အေၾကာင္းကို မသိၾကပါ။ ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ အသင္းေတာ္သုိ႔ သြားပါသည္။ သို႔ေသာ္ စစ္မွန္ေသာ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္မႈေတာ့ မျပဳၾကပါ။ ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ ဂုဏ္ေတာ္ သီခ်င္းမ်ား သီဆိုၾကသည္။ သို႔ေသာ္ စစ္မွန္ေသာ ၀တ္ျပဳ ကိုးကြယ္မႈေတာ့ မျပဳလုပ္ၾကပါ။ ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ တရား ေဒသနာမ်ားကို နားေထာင္ၾကသည္။ သို႔ေသာ္ စစ္မွန္ေသာ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ မႈမ်ား ကိုေတာ့ မျပဳလုပ္ၾကပါ။ အထက္ပါ အခ်က္အလက္ မ်ားသည္ ၀တ္ျပဳ ကိုးကြယ္ျခင္းတြင္ ပါ၀င္ အေရးၾကီး ေသာ အရာမ်ား ျဖစ္ၾကပါသည္။ သို႔ေသာ္ ထိုအရာမ်ားသည္ ၀တ္ျပဳ ကိုးကြယ္ေနေသာ အရာမ်ား မဟုတ္ၾကပါ။ ကၽြႏု္ပ္ဆိုလိုသည္မွာ သင္သည္ အထက္ပါအရာမ်ားကို အားလံုး တတ္ၾကြစြာ လုပ္ေဆာင္ေန သည့္တိုင္ေအာင္ ထိုအရာမ်ားသည္ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္မႈမ်ား မဟုတ္ၾကပါ။ ထိုအရာမ်ားသည္ ဝတ္ျပဳ ကိုးကြယ္ျခင္း၏ အစိတ္အပိုင္ းမ်ားသာ ျဖစ္ၾကပါသည္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔ ခရစ္ယာန္မ်ားသည္ ၀တ္ျပဳ ကိုးကြယ္မႈမ်ား အတြက္ ၀တ္ျပဳ ကိုးကြယ္ျခင္း ဆိုသည့္အဓိပၸါယ္ကို မွားယြင္းစြာ အနက္ဖြင့္ဆိုေနၾကသည္။
သင္သည္ တရား ေဒသနာမ်ားကို ေသာ္လည္းေကာင္း၊ အသင္းေတာ္၏ အစီအစဥ္မ်ားကို ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ဂုဏ္ေတာ္ သီခ်င္းမ်ားကို ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ေကာင္း ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ ပါလိမ့္မည္။ သို႔ေသာ္ ဘုရားသခင္က ထိုအရာမ်ားကို ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ပါသလား။ အသင္းေတာ္မ်ား၏ အမွားအယြင္း တစ္ခ်က္မွာ အသင္းေတာ္၏ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းကို အခ်ိန္ ကန္႔သတ္ထားေလ့ရွိသည္။ တစ္ပတ္တြင္ တစ္နာရီေလာက္သာ ျဖစ္ေလသည္။ တစ္ခါတစ္ရံ အသင္းေတာ္သို႔ လာေ၇ာက္သည္မွာ ေဖ်ာ္ေျဖပြဲ တစ္ခုကို လာေရာက္ ေလ့လာၾကည့္ရႈေနေသာ သေဘာေလာက္သာ ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ အသင္းေတာ္ တစ္ခုသို႔ ေရာက္ေသာအခါ ဖြင့္လွစ္ျမင္ရသည့္အေျခအေနမ်ားမွာ ေအာက္ပါအတိုင္း ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ သင့္ကို ေနာက္မွီခံုတြင္ သက္ေတာင့္ သက္သာ ေပ်ာ္ရႊင္၀မ္းေျမာက္စြာ ရွိေစရန္ သင့္အတြက္ ျပင္ဆင္ထားသည္။ ထိုသူတို႔သည္ လာေရာက္ခ်ိန္တြင္ သက္ေတာင့္သက္သာရွိျပီး သူအတြက္ အဆင္ေျပေကာင္းမြန္လွ်င္ ေကာင္းမြန္ေသာ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္မႈ အျဖစ္ အသိအမွတ္ျပဳၾက ေပလိမ့္မည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္မႈ အစီအစဥ္ တစ္ခုလံုးကို ေသခ်ာ ျပန္လည္ သံုးသပ္ ၾကည့္ၾကေပလိမ့္မည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ ပရိတ္သတ္မ်ားအျဖစ္ ကိုယ့္ကိုကုိယ္ ရႈျမင္ ၾကေပလိမ့္မည္။ သင္းအုပ္ဆရာႏွင့္ အစီအစဥ္တြင္ ပါ၀င္ၾကသူမ်ားကို ေဖ်ာ္ေျဖ တင္ဆက္သူမ်ားအျဖစ္ ရႈျမင္ သံုးသပ္ ၾကေပလိမ့္မည္။ ဘုရားသခင္ ကိုယ္တုိင္က ပရိတ္သတ္ တစ္ဦး ျဖစ္ႏုိင္ပါမလား။ ဤ၀တ္ျပဳ ကိုးကြယ္ ေဖ်ာ္ေျဖပြဲၾကီးတြင္ ပါ၀င္ေနၾကသူမ်ား အားလုံးသည္ ကိုယ့္အတြက္ လုပ္ေဆာင္ေနၾကသည္။ ကိုယ့္အတြက္ဟု ခံစားေနၾကသည္။ အမွန္တကယ္ ျဖစ္ေနျခင္း မဟုတ္ဟု ခံစားေန တတ္ၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ မွန္ကန္ေသာ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းကို ေဆာင္ရြက္လိုပါလွ်င္ ထိုအရာသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ မဟုတ္ပါ။ ထိုအရာသည္ ဘုရားသခင္ အတြက္သာျဖစ္သည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆိုေသာ္ ၀တ္ျပဳ ကိုးကြယ္ျခင္းသည္ ဘုရားသခင္၏ အလိုဆႏၵႏွင့္ ၀တ္ျပဳ ကိုးကြယ္ ေနရေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ မည္ကဲ့သို႔ ၀တ္ျပဳ ကိုးကြယ္ရမည္ကို သင္ယူဘို႔ လုိအပ္ပါသည္။
၀တ္ျပဳ ကိုးကြယ္ျခင္းဆိုေသာ စကားလံုးကို က်မ္းစာထဲတြင္ ပထမဦးဆံုးျမင္ရသည္မွာ ကမာၻဦးက်မ္း ၂၂း၅ တြင္ျဖစ္သည္။ ဤအပိုင္းတြင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ အာျဗဟံ အေၾကာင္းကို ေလ့လာရမည္ျဖစ္သည္။ အာျဗဟံ သင္ေပးေသာအရာမ်ားထဲမွ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သင္ယူရမည့္အရာမ်ား ရွိေနပါသည္။

စစ္မွန္ေသာကိုးကြယ္ျခင္းတြင္ ပါ၀င္ရမည့္အေျခခံ အခ်က္မ်ား
၁။ ဘုရားသခင္၏ ဖြင့္ျပျခင္း (အငယ္ ၁-၂)
"သင္သည္ အလြန္ခ်စ္ေသာ တစ္ေယာက္တည္းေသာ သားဣဇတ္ကို ယူ၍ ေမာရိျပည္သုိ႔ သြားေလာ့။ ငါျပလတံ့ေသာ ေတာင္ေပၚမွာ သူ႔ကို မီးရႈိ႕ရာ ယဇ္ျပဳ၍ ပူေဇာ္ေလာ့" ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။]" (ကမာၻ ၂၂း၂)

ဤေနရာတြင္ အာျဗဟံသည္ ဘုရားသခင္ကို ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ရန္အတြက္ ဘုရားသခင္ကိုယ္တုိင္က မည္သုိ႔ လုပ္ေဆာင္ရမည္ကို ကိုယ္ေတာ္တုိင္ ဖြင့္ျပျခင္းကို ခံစားရသည္။ စစ္မွန္ေသာ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းတြင္ ဘုရားသခင္၏ ဖြင့္ျပျခင္း ရွိရမည္။ ထိုေနရာတြင္ မိမိဘာၾကိဳက္သည္၊ မၾကိဳက္သည္က အေရးမၾကီးပါ။ ကိုယ္ေရးကိုတာမ်ား၊ မိမိစိတ္၀င္စားေသာအရာမ်ားက အေရးမၾကီးပါ။ ဘုရားသခင္၏ ဖြင့္ျပျခင္းကသာ အေရးၾကီးပါသည္။ စစ္မွန္ေသာ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းသည္ ဘုရားသခင္၏ သမၼာက်မ္းစာကိုသာ အေျချပဳ ရမည္။ ေတးသီခ်င္းႏွင့္ ဂုဏ္ေတာ္ ခ်ီးမြမ္းျခင္းမ်ား သည္လည္းေကာင္း၊ သက္ေသခံျခင္းမ်ား သည္လည္း ေကာင္း၊ ဆုေတာင္းျခင္းမ်ား သည္လည္းေကာင္း၊ တရားေဟာျခင္းမ်ားသည္လည္းေကာင္း ႏႈတ္ခပတ္ေတာ္ သမၼာက်မ္းစာႏွင့္အညီျဖစ္ရမည္။ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းတြင္ အဘယ္ေၾကာင့္ ႏႈတ္ခပတ္ ေတာ္သည္ မရွိမျဖစ္ လုိအပ္ရပါ သနည္း။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုးကြယ္ေသာ ဘုရားမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စိတ္ထင္ႏွင့္ ကိုးကြယ္ေနေသာ ဘုရားမဟုတ္။ တနည္းအားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ စိတ္ကူးထဲက ဘုရားမဟုတ္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သည္ မိမိတို႔ စိတ္ထင္သည့္အတုိင္း စီရင္ကိုးကြယ္၍ မရပါ။ ဘုရားသခင္သည္ ေခတ္အဆက္ ဆက္တြင္ မိမိကိုယ္မိမိ မည္ကဲ့သို႔ ဘုရားျဖစ္ေၾကာင္း ေဖာ္ထုပ္ဖြင့္ျပခဲ့သည္။ ထိုသုိ႔ ကိုယ္တုိင္ေဖၚထုပ္ ဖြင့္ျပရာ၌ မည္သည့္အရာကို ၾကိဳက္ႏွစ္သက္သည္၊ မည္သည့္အရာကို မုန္းတီးသည္ အစရွိသျဖင့္ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။ ထိုသုိ႔ ေဖာ္ျပသည့္အတုိင္း ကၽြန္ေတာ္တို႔က ကိုးကြယ္ရမည္ ျဖစ္သည္။
ေဘာ္လံုးသမား တစ္ေယာက္သည္ ေဘာ္လံုးထိန္းသိမ္းမႈ ကၽြမ္းက်င္လာရန္ႏွင့္ ဂုိးမ်ားမ်ား သြင္းႏုိင္ရန္ ပ်င္းရိမႈမရွိဘဲ ေန႔စဥ္ ေလ့က်င့္ရသည္။ အဆိုေတာ္ ျဖစ္ခ်င္သူ တစ္ဦးသည္ သီခ်င္းသီဆိုမႈ အျဖတ္အေတာက္ မွန္ကန္မႈရွိေစရန္ႏွင့္ အသံေကာင္းလာရန္ ေလ့က်င့္မႈ ျပဳလုပ္ရသည္။ စစ္မွန္ေသာ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္မႈ ျပဳလုပ္လိုသူသည္ ပ်င္းရိမႈ မရွိဘဲ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ခပတ္ေတာ္က မည္ကဲ့သို႔ ေဖာ္ျပ သြန္သင္ေၾကာင္း ေန႔စဥ္ခံယူႏုိင္ရန္ က်မ္းစာကို ေစ့ေစ့ၾကည့္ရႈ ေလ့လာဖတ္ရႈရမည္ျဖစ္သည္။ သင္သည္ တနဂၤေႏြေန႔တြင္ ဘုရားသခင္ထံမွ မည္သည့္အရာမွ် ေမွ်ာ္လင့္ထားျခင္းလည္းမရွိ၊ သီခ်င္းဆိုျခင္းကို နားေထာင္ရုံမွ်သာ၊ သက္ေသခံခ်က္ကို နားေထာင္ရုံမွ်သာ၊ တရားေဟာခ်က္မ်ားကို နားေထာင္ရုံမွ်သာ ျပဳလုပ္ခဲ့သည္ဆိုပါက သင္သည္ မွန္ကန္ေသာ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္မႈ မျပဳလုပ္ေသးပါဟု ကၽြန္ေတာ္ေျပာလို ပါသည္။

၂။ အသက္တာျပင္ဆင္ျခင္း (အငယ္ ၃)
"အာျဗဟံသည္ နံနက္ေစာေစာထ၍ ျမည္းကို ကုန္းႏွီးတင္ျပီးလွ်င္ မိမိသား၊ ဣဇတ္ႏွင့္ ငယ္သား ႏွစ္ေယာက္ကို ေခၚ၍ မီးရႈိ႕စရာ ထင္းကို ခြဲျပီးမွ၊ ဘုရားသခင္ မိန္႔ေတာ္မူေသာ အရပ္သို႔ ထသြားေလ၏။" (ကမာၻ၂၂း၃)
ဘုရားသခင္ထံမွ အာျဗဟံသည္ ဖြင့္ျပျခင္းကို လက္ခံရယူျပီးေနာက္ ခ်က္ျခင္းပင္ နာခံမႈျဖင့္ ျပင္ဆင္သည္ကို ေတြ႕ရမည္။ သူသည္ တပည့္မ်ားကိုေခၚရသည္။ ထင္မ်ားရရန္ ခြဲရသည္၊ ျခမ္းရသည္။ အဆင္ေျပေသာ ထင္ေခ်ာင္မ်ားကို ေရြးယူရသည္။ မီးကိုလည္း ယူရသည္။ လိုအပ္သမွ်ကို ျပင္ဆင္သည္ကိုေတြ႕ရသည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔သည္ အာျဗဟံကဲ့သုိ႔ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ခပတ္ေတာ္ကို ရလွ်င္ရျခင္း မွန္ေသာ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္မႈကို ျပဳလုပ္ရန္ ခ်က္ျခင္းျပင္ဆင္သင့္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ က်မ္းစာႏွင့္အညီ ၀တ္ျပဳ ေနသည္ ဆိုဦးေတာ့ ျပင္ဆင္မႈမရွိလွ်င္လည္း အခ်ည္းအႏွီးသာ ျဖစ္သည္။ ေဘာလံုးသမားတစ္ဦးသည္ ေဘာလံုးကန္ဘို႔ အျမဲျပင္ဆင္ေနရသည္။ စိတ္ဓါတ္ေရးရာ၊ သက္လံု ေကာင္းမႈ၊ ကၽြမ္းက်င္မႈ ရွိေစရန္ ျပင္ဆင္ေနရသည္။
ႏႈတ္ခပတ္ေတာ္ကို နားေထာင္ျခင္းသည္ အသက္တာ ျပင္ဆင္ရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္ ရွိရမည္ျဖစ္သည္။ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္သည့္ ေနရာသို႔ သြားရန္အတြက္ အာျဗဟံက ျပင္ဆင္သည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔သည္ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္မည့္ အသင္းေတာ္သို႔ မသြားမွီ အမ်ားအျပား ျပင္ဆင္စရာ ရွိသည္။ အလွဴေငြထည့္စရာ ျပင္ဆင္ရမည္။ သက္ေသခံလိုသူသည္ သက္ေသခံမည့္ အခ်က္အလက္မ်ားကို ျပင္ဆင္ရသည္။ ဂုဏ္ေတာ္ ခ်ီးမြမ္းလိုသူသည္ ၾကိဳတင္သီခ်င္းတိုက္ရမည္။ ႏႈတ္ခပတ္ေတာ္ ေဟာေျပာမည့္သူသည္လည္း ၾကိဳတင္ျပင္ ဆင္ရသည္။ အခ်ဳိ႕ အသင္းေတာ္မ်ားတြင္ ၾကိဳတင္ျပင္ဆင္မႈ မရွိၾကသည့္အတြက္ သက္ေသခံပါ ဆိုလွ်င္ သက္ေသခံမည့္သူ မရွိ။ အခ်ိဳ႕က သက္ေသခံသည္ဟု ေျပာေသာ္လည္း ၾကိဳတင္ျပင္ဆင္မႈ မရွိေသာေၾကာင့္ ေျပာခ်င္ရာ ေျပာေနၾကသည္။ အခ်ိဳ႕က တရားေဟာေနသည္ ဆိုေသာ္လည္း ႏႈတ္ခပတ္ေတာ္ မပါေသာ ေဟာေျပာခ်က္မ်ားသာ ၾကားေနရသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ထိုသူတို႔၏ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္မႈမ်ားသည္ ဘုန္းေတာ္ မထင္ရွားသည့္အျပင္ ျမင္ရသူမ်ားအတြက္ ကဲ့ရဲ႕စရာ၊ ရႈံ႕ခ်စရာသာ ျဖစ္ေနၾကေတာ့သည္။ ႏွလံုးသားမပါဘဲ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္မႈ ျပဳေနၾကေသာေၾကာင့္ ဘာသာျခားမ်ား လာေရာက္ ေလ့လာလွ်င္ပင္ အထင္ၾကီးေလးစား ဘြယ္ မရွိၾကေခ်။

၃။ ေလာကအရာမ်ားႏွင့္ ခြဲခြာရသည္။ (အငယ္ ၅)
"ငယ္သားႏွစ္ေယာက္တုိ႔အား၊ သင္တို႔သည္ ဤအရပ္၌ ျမည္းႏွင့္ အတူရပ္ေနၾကေလာ့။ ငါသည္ သားႏွင့္ အတူ ထုိအရပ္သို႔သြား၍၊ ကုိးကြယ္ျခင္းကို ျပဳအံ့။ ထုိအမႈျပီးမွ သင္တို႔ဆီသို႔ ျပန္လာဦးမည္ဟု ဆိုေလ၏။" (ကမာၻ ၂၂း၅)
ဘုရားသခင္၏ ဖြင့္ျပမႈကို နားမလည္ေသာသူမ်ားႏွင့္ အတူ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္၍မရေျခ၊ ထိုသူတို႔ႏွင့္ ခြဲျခားျပီး ေနထိုင္ရပါသည္။ အာျဗဟံသည္ ႏႈတ္ခပတ္ေတာ္မသိေသာ တပည့္မ်ားႏွင့္ခြဲျခားျပီး သြားခဲ့သည္ကို ေတြ႕ျမင္ႏုိင္ပါသည္။ ထိုငယ္သား ႏႈတ္ခပတ္ေတာ္ မသိေသာသူမ်ားကို ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္မည့္ ေနရာသို႔ ေခၚမသြားပါ။ အျပစ္ရွိေသာသူမ်ား၏ ေတြးေခၚပုံႏွင့္ ကယ္တင္ျခင္းရရွိျပီးေသာသူတုိ႔၏ ေတြးေခၚပုံ မတူညီၾကပါ။ ထုိေၾကာင့္ ထိုသူတို႔ႏွင့္ အတူတကြ တြဲ၍ ၀တ္ျပဳ ကိုးကြယ္ေသာ သူမ်ားအတြင္ အခက္အခဲမ်ား ရွိေနၾကပါသည္။ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ရာတြင္ ေငြေၾကးမ်ားကို ေမ့ထားလိုက္ပါ။ အလုပ္မ်ားကို ေနာက္မွာထား လိုက္ပါ။ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ရာတြင္ အေႏွာက္အယွက္ ျဖစ္မည့္အရာမ်ားကို ေမ့ထားလိုက္ပါ။ မိမိၾကိဳက္ႏွစ္သက္ေသာ အရာမ်ားကို ေမ့ထားလုိက္ျပီး ဘုရားသခင္ကိုသာ မ်က္ေမွာက္ျပဳထားလိုက္ပါ။
တခါတုန္က တရားေဟာအလြန္ေကာင္းသည့္ ဟင္နီရီ ၀ါ့ ဘီခ်ာ ဆိုသည့္ တရားေဟာ ဆရာၾကီး လာေရာက္လည္ပတ္မည့္သတင္းကို တျမိဳ႕လံုးၾကားသိၾကျပီး ထိုဘုရားေက်ာင္းသုိ႔ ေရာက္ရွိလာၾကပါသည္။ သို႔ေသာ္အမွန္တကယ္ တရားေဟာမည့္ အခ်ိန္ ေရာက္ေသာအခါ တျခား ဆရာတစ္ဦးက တရားေဟာ လိုက္ေသာအခါ လူအခ်ိဳ႕တို႔သည္ စိတ္ပ်က္သြားၾကျပီး ထျပန္ၾကရန္ ျပင္ဆင္ၾကပါသည္။ ထိုအခါ တရားေဟာမည့္သူလည္း အလြန္စိတ္ပ်က္သြားျပီး ေျပာလိုက္သည္မွာကား ဟင္နရီ ၀ါ့ ဘီခ်ာ ကို လာေရာက္ ၀တ္ျပဳ ကိုးကြယ္ေသာသူတို႔ ျပန္ႏုိင္ပါသည္။ ဘုရားသခင္ကို ဆက္လက္ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္မည့္သူမ်ား ဆက္လက္ ထုိင္ေပးၾကပါဟူ၍ ေျပာလိုက္ပါသည္။
သင္ၾကိဳက္ႏွစ္သည့္ တရားေဟာဆရာထက္ ဘုရားသခင္က ပိုအေရးၾကီးသည္၊ သင္ၾကိဳက္ေသာ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းကို ဦးေဆာင္သည့္ ေခါင္းေဆာင္ ( Worship Leader) ျဖစ္ခ်င္မွ ျဖစ္မည္။ ဘုရားသခင္သာလွ်င္ ပိုမိုအေရးၾကီးပါသည္။ တစ္ခါတစ္ရံ သင္းအုပ္ဆရာက ေဟာေျပာေသာ အရာသည္ သင္မၾကိဳက္သည့္ အေၾကာင္းအရာ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ႏုိင္ပါသည္။ ေမ့ထားလုိက္ပါ။ မိမိအလို ဆႏၵကို ဦးစားမေပးပါႏွင့္။ သင္သည္ ထုိအရာမ်ားကို ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ပါလိမ့္မည္။ သို႔ေသာ္ထိုအရာမ်ားကို ဦးစားေပးရန္မဟုတ္ပါ။
မိမိတို႔၏ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္မႈအတြက္ စေနေန႔ညမွာကတည္းကပင္ ေလာကအရာမ်ားႏွင့္ခြဲျခားျပီး ျပင္ဆင္ထားရမည္။

၄။ ယံုၾကည္ျခင္းျဖင့္ ေၾကာ္ျငာေပးရမည္။ (အငယ္ ၈)
"အာျဗဟံက ငါ့သား၊ ယဇ္ရႈိ႕စရာဘုိ႔ သိုးသငယ္ကို ဘုရားသခင္သည္ မိမိအဘို႔ ျပင္ဆင္ေတာ္မူလိမ့္မည္ဟု ဆိုေလ၏။ (ကမာၻ ၂၂း၈)
အာျဗဟံသည္ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ရာတြင္ ယံုၾကည္ျခင္း ပါဝင္သည္။ ဘုရားသခင္ ျပင္ဆင္ေပးလိမ့္မည္။ ယံုၾကည္ျခင္း ပါသည္။ ဘုရားသခင္က မည္ကဲ့သို႔ အလုပ္လုပ္မည္ကို ၾကိဳတင္ ခံစားေပးျပီး ယံုၾကည္ျခင္း အျပည့္ျဖင့္ ေၾကြးေၾကာ္ခဲ့သည္။ သင္သည္ ဘုရားသခင္၏ အမႈအရာမ်ားကို ေလ့လာဘို႔လိုပါသည္။ ယံုၾကည္ဘို႔လိုပါသည္။ ခ်ီးမြမ္း ကိုးကြယ္ျခင္း ဆိုရာတြင္ အပိုင္း (၂) ပိုင္းပါဝင္ပါသည္။ ခ်ီမြမ္းျခင္း ဆုိသည္မွာ ဘုရားသခင္ လုပ္ေဆာင္ခဲ့သည့္ အရာမ်ားကို ေၾကာ္ျငာျခင္းျဖစ္သည္။ ကိုးကြယ္ျခင္း ဆိုသည္မွာ ဘုရားသခင္သည္ မည္သူျဖစ္သည္ကို ေၾကာ္ျငာ ေနျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ မၾကာခင္ ကာလက ဘုရားသခင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို မည္ကဲ့သို႔ ေက်းဇူျပဳခဲ့ေၾကာင္း ေၾကာ္ျငာဘူးပါသလား။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အသက္တာတြင္ ဘုရားသခင္သည္ မည္ကဲ့သို႔ ေကာင္းၾကီးေပးမည္ကို အာျဗဟံကဲ့သုိ႔ ယံုၾကည္ျခင္း ရွိေနဘို႔ လုိအပ္ပါသည္။ အာျဗဟံသည္ သူလိုခ်င္သည့္ အတုိင္း ရရွိခဲ့ေသာေၾကာင့္ (အခန္းငယ္ ၁၄) တြင္ ထိုေနရာကို လိုအပ္သမွ် ေထာက္ပံ့ေပးေသာ အရွင္ဟူ၍ ေၾကာ္ျငာေပးခဲ့ပါသည္။ ဆိုလိုသည္မွာ အာျဗဟံသည္ သူလိုခ်င္သည့္ အရာမ်ားကို သူယံုၾကည္ ေၾကာ္ျငာခဲ့သည့္အတုိင္း ရရွိခဲ့သည္ဟု ဆိုလိုျခင္းပင္ ျဖစ္ပါသည္။

၅။ ဘုရားသခင္ကို ဆက္ကပ္ရမည္။ (အငယ္ ၉-၁၀)
ထိုသုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ အတူတူသြား၍ ဘုရားသခင္ မိန္႔ေတာ္မူေသာ အရပ္သို႔ ေရာက္ၾကေသာအခါ အာျဗဟံ သည္ ယဇ္ပလႅင္ကိုတည္၍ ထင္းကို ခင္းျပီးလွ်င္၊ သားဣဇတ္ကို ခ်ည္ေႏွာင္၍ ယဇ္ပလႅင္၌ ထင္းေပၚမွာ တင္ထား၏။ မိမိလက္ကို ဆန္႔၍ သားကို သတ္ျခင္းငွါ ထားကို ကိုင္ယူေလ၏။ (ကမာၻ ၂၂း၉-၁၀)
အာျဗဟံသည္ တစ္ဦးတည္းေသာသား ဣဇတ္ကို ဘုရားသခင္ထံ ဆက္ကပ္ခဲ့ပါသည္။ သူ႔ထံတြင္ သား ၁၂ေယာက္မရွိပါ။ တစ္ဦးတည္းေသာ သားကို ဆက္ကပ္ခဲ့ပါသည္။ ဘုရားသခင္က ကတိေပးထားေသာ သားျဖစ္ပါသည္။ ထိုသားအားျဖင့္ မိမိ၏ အဆက္ အႏြယ္ကိုလည္း ပြားမ်ားေစမည္၊ လူမ်ိဳးၾကီး ျဖစ္ေစရမည္ဟု ကတိရထားသူလည္း ျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း အာျဗဟံသည္ ဘုရားသခင္ကို အလံုးစံု ဆပ္ကပ္ထားသည္။ မိမိတြင္ ဘာမွ် မရွိလွ်င္လည္း ကိစၥမရွိ။ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ခပတ္ေတာ္ကို ဦးစားေပးမည္။ အသက္တာကို ဆက္ကပ္မည္။ အာျဗဟံသည္ ႏႈတ္ျဖင့္ သက္သက္သာ ဆက္ကပ္သူမဟုတ္။ မိမိဓါးကို လက္ျဖင့္ ေျမွာက္လုိက္ျပီး အမွန္တကယ္ သတ္ရန္ လုပ္ေဆာင္သည္။ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္သည္ဆိုရာ၌ အမွန္တကယ္ အဖိုးအခ ေပးရန္ လုိအပ္ပါသည္။ စစ္မွန္ ေသာ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းတြင္ မိမိ၏ အေကာင္းဆံုးအရာကို ဘုရားသခင္အတြက္ အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ေပးဆပ္သင့္ပါသည္။

စစ္မွန္ေသာ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းတြင္ ရရွိခံစားခဲ့ရသည္ အက်ိဳးရလဒ္
၁။ ေကာင္းၾကီးမဂၤလာ ျပန္လည္သိမ္းဆည္းျခင္း။ (အခန္းငယ္ ၁၂)
ထုိလုလင္ကို မထိမခိုက္ႏွင့္။ အလွ်င္မျပဳႏွင့္။ သင္သည္ ဘုရားသခင္ကို ေၾကာက္ရြံ႕သည္ဟု ယခုငါသိ၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ သင္၏သား သင္၌တစ္ေယာက္တည္းေသာသားကို ငါေတာင္း၍ သင္သည္ ငါ့ကို မျငင္းဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ (ကမာၻ ၂၂း၁၂)
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔သည္ အထက္တြင္ အမွတ္ (၁)မွ အမွတ္ (၆) အထိ ေလ့လာခဲ့ရာတြင္ စစ္မွန္ေသာ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းတြင္ လုိအပ္ေသာအရာမ်ားကို ေလ့လာသံုးသပ္ခဲ့ၾကသည္။ အထက္ပါ အတိုင္း အဆင့္ဆင့္ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ရာတြင္ ေနာက္ဆံုး၌ ဘုရားသခင္က ေပးေသာ ေကာင္းၾကီးမဂၤလာကို ျပန္လည္ သိမ္းပိုက္ခြင့္ ရရွိခဲ့သည္ကို ေတြ႕ရပါသည္။ လိုအပ္ေသာ သိုးထီးတစ္ေကာင္ကိုပါ အဆစ္ထပ္မံ ရရွိခဲ့သည္ မဟုတ္ပါေလာ။ ထိုအေျခအေနကို ခံစားၾကည့္ပါ။ အာျဗဟံသည္ အလြန္ဝမ္းေျမာက္ျခင္းကို ခံစားရမည္မွာ ဧကန္အမွန္ပင္ ျဖစ္ပါသည္။ စစ္မွန္ေသာ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းျဖင့္ အမွန္တကယ္ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ေနပါက ေနာက္ဆံုးတြင္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းကို ျပန္လည္ သိမ္းဆည္းရသည္။ ဘုရားသခင္ထံမွ ေကာင္ၾကီးမ်ားကို သိမ္းဆည္းရပါသည္။ ဣဇတ္သည္ သူ၏ ဘခင္ကို ျပန္လည္သိမ္းဆည္ႏုိင္ခဲ့သလို အာျဗဟံသည္လည္း သားကို ျပန္လည္ ေထြးပိုက္ႏုိင္ခဲ့ပါသည္။ သားအဖႏွစ္ဦးစလံုးသည္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းမ်ားကို ခံစားရသည္သာမက ထိုသူႏွစ္ဦးစလံုးတြင္ ယံုၾကည္ျခင္းကို ပိုမိုတိုးပြားေစခဲ့ပါသည္။

၂။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ ထားရွိေသာ ကတိေတာ္ကို အတည္ျပဳေပးျခင္း။ (အခန္းငယ္ ၁၇-၁၈)
ငါသည္ သင့္အား အစဥ္အျမဲ ေကာင္းၾကီးေပးမည္။ သင္၏ အမ်ိဳးအႏြယ္ကိုလည္း ေကာင္းကင္ၾကယ္ကဲ့သို႔ လည္းေကာင္း၊ သမုဒၵရာ သဲလံုးကဲ့သို႔လည္းေကာင္း၊ အစဥ္အျမဲ ပြားမ်ားေစမည္။ သင္၏ အမ်ဳိးအႏြယ္သည္ ရန္သူတို႔၏ ျမိဳ႕မ်ားကို အစိုးရလိမ့္မည္။ သင္၏ အမ်ိဳးအႏြယ္အားျဖင့္ လူမ်ိဳးအေပါင္းတို႔သည္ ေကာင္းၾကီး မဂၤလာကို ခံရၾကလိမ့္ဟု ငါ၏စကားကို သင္နားေထာင္ေသာေၾကာင့္ ငါသည္ ကိုယ္ကိုကိုယ္ တုိင္တည္၍ က်ိန္ဆို၏ဟု ထာဝရဘုရား၏ အမိန္႔ေတာ္ကို ဆင့္ဆိုေလ၏။ (ကမာၻ ၂၂း၁၇-၁၈)
အာျဗဟံသည္ မူလအစက ရရွိထားေသာ ကတိေတာ္ကို အလွ်င္အျမန္ ျဖည့္ဆည္းေပးရန္ ဘုရားသခင္ ဘက္က ျပင္ဆင္ေလေတာ့သည္။ ဘုရားသခင္သည္ သူ႔ကို ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ေသာ အာျဗဟံကို ေကာင္းၾကီး ေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အတည္ျပဳ ေၾကာ္ျငာ ေပးခဲ့ေလသည္။ အထက္တြင္ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ေသာ အေျခခံ အခ်က္မ်ားေၾကာင့္ အာျဗဟံသည္ ေကာင္းၾကီးမဂၤလာကို ခံစားရသည္ဟု ယံုၾကည္ပါသည္။ အကယ္၍ သင္သည္ ယံုၾကည္သူ တစ္ေယာက္ျဖစ္ေသာ္လည္း ခံစားသင့္ေသာ ေကာင္းၾကီးမဂၤလာ တစ္စံုတစ္ရာကို ခံစားရမႈ မရွိေသးလွ်င္ သင္၏ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္မႈ အေျခခံကို ျပန္လည္သံုးသပ္ရမည္ျဖစ္သည္။

နိဂုံး
ဤတရားေဟာခ်က္သည္ ေခတ္ကာလ အဆက္ဆက္တြင္ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ရာတြင္ ပုံမွန္ ဘုရားေက်ာင္းတြင္ သြားေရာက္ ထိုင္ေနရုံႏွင့္ လုံေလာက္ျပီဟု ထင္ေနသူမ်ားအတြက္ ရည္ရြယ္ေရးသားပါသည္။ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ယံုၾကည္သူတစ္ဦးအျဖစ္ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းတြင္ ပါဝင္ခဲ့ေသာ္လည္း မည္သည့္ ထူးျခားခ်က္မွ် မခံစား၇ေသးဟုဆိုလွ်င္ အာျဗဟံကဲ့သို႔ စစ္မွန္ေသာ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းျဖင့္ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းတြင္ ပါဝင္မႈျပဳၾကပါရန္ တုိက္တြန္း ေဝငွလိုက္ရပါသည္။
Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF

0 comments:

Post a Comment

သတင္း၊ ေဆာင္းပါး ၊တုိင္ၾကားစာ ၊ နည္းပညာ ၊ တရားေဟာခ်က္ etc မည္သူမဆုိ လႊတ္လပ္စြာေရးသား ေပးပုိ႔ႏုိင္ပါသည္။

သင္၏ေဝဖန္အၾကံၿပဳစာသည္ က်ေတာ္တုိ႔အတြက္ ေနာက္တဖန္ေရးသားဖုိ႔ရန္အတြက္ အားေဆးၿဖစ္ေစလုိပါသည္။ အခ်ိန္ယူကာ ဝင္ေရာက္ဖတ္႐ႈၿခင္းအတြက္ အထူးေက်းဇူးတင္ပါသည္။

ခင္မင္ေလးစားစြာၿဖင့္- Admins
Email - simonkamta@thespiritfruit.com