22 The fruit of the Spirit is love, joy, peace, forbearance, kindness, goodness, faithfulness, 23 gentleness and self-control. Against such things there is no law. ( Galatians 5:22-23 )  

Tuesday, January 10, 2012

ေခတ္ကာလႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ သမၼာတရား

                   မိေလနစ္ ကာလမတိုင္မီွ ခရစ္ေတာ္ႁကြလာျခင္း။
                                       (PRE – MILENNIALISM)
          ခရစ္ေတာ္ဒုတိယအႀကိမ္ႁကြလာျခင္းသည္ေခတ္ကာလအားလံုးကိုဖြင့္ေပးေသာအဓိက
ေသာ့ခ်က္တရပ္ျဖစ္သည္။ယံုၾကည္သူအမ်ားစုသည္ခရစ္ေတာ္ကုိယ္တုိင္ျပန္ႁကြလာမည္ကုိယံုၾကည္ေ
ေသာ္လည္းျပန္လာမည့္အခ်ိန္ကာလမွာျခားနားလွ်က္ရွိသည္။တခ်ဳိ႕ကမိေလနစ္မတုိင္ခင္ႁကြလာမည္
ဟုယံုၾကည္၍၊ တခ်ဳိ႕ကမိေလနစ္ကာလြန္မွျပန္လာမည္ဟုယံုၾကည္ေသာအဖြဲ႕ႏွစ္ဖဲြ႔ရွိသည္။မိေလနစ္
ကာလသည္(ဗ်ာ ၂၀း၁-၇)၌ပါရွိေသာအႏွစ္(၁၀၀၀)ကာလကိုေခၚသည္။မိေလနစ္မတုိင္မွီခရစ္ေတာ္
ႁကြလာမည္ကုိယံုၾကည္သူမ်ားသည္ဗ်ာဒိ္တ္က်မး္ကုိသာဓိကထား၍ယံုၾကည္ေနလွ်င္မွားယြင္းေပမည္။
အဓိကအခ်က္မွာမိေလနစ္ကာလမတိုင္ခင္(သုိ႔)လြန္ၿပီးမွခရစ္ေတာ္ဒုတိယအႀကိမ္ႁကြလာျခင္းကိုဗ်ာဒိတ္
ေပးျခင္းပင္ျဖစ္သည္။သမၼာေဟာင္းပေရာဖက္မ်ားသည္ေမရွိယအရွင္သခင္အုပ္စုိးမည့္ေျဖာင့္မတ္ျခငး္ႏွင့္
ၿငိမ္သက္ျခင္းၿပည့္စံုသည့္အခ်ိန္ကာလတေခတ္ကိုႀကိဳတင္ေဟာေျပာထားသည္။ပေရာဖက္ျပဳသည့္အတုိင္း
ေၿမႀကီးေပၚမွာေမရွိယအရွင္သခင္အုပ္စုိးသည့္ႏိုင္ငံေတာ္တည္ေထာင္လိမ့္မည္ဟုတမန္ေတာ္မ်ားခိုင္လံုစြာ
ယံုၾကည္သည္ကိုေယရႈကအျပစ္တင္ျခငး္မျပဳခဲ့ေပ။ ေယရႈအေသခံ၍ထေျမာက္ၿပီးေကာင္းကင္သုိ႔မတက္ႁကြမွီ
တပည့္ေတာ္မ်ားကဣသေရလအမ်ဳိးသားတုိ႔အားႏိုင္ငံကိုျပန္ေပးေတာ္မူမည္ေလာဟုေမးျမန္းခဲ့သည္။
(၂ ၁း၆)
          ေယရႈကသင္တုိ႔အလႊဲမယူၾကႏွင့္၊ပေရာဖက္ျပဳခ်က္အတိုင္းဤေလာက၌ငါတည္ေထာင္မည့္ႏိုင္ငံ
သည္၀ိညာဥ္ႏိုင္ငံျဖစ္သည္ဟုမိန္႔ဆိုျခင္းမျပဳခဲ့ေပ။သို႔ေသာ္လည္းတန္ခိုးအားျဖင့္စီရင္ေသာအခ်ိန္ကာလ
ကုိသိရေသာအခြင့္သင္တုိ႔၌မရွိဟုဆုိခဲ့သည္။ (တ ၁း၇)
          သမၼာေဟာင္းက်မ္း၌ေမရွိယႁကြလာျခင္းသည္မိေလနစ္ကာလမေရာက္မွီႁကြလာျခင္းကိုဆိုလိုသည္။
၎တို႔သည္အႏွစ္(၁၀၀၀)ကာလ(ဗ်ာ ၂၀း၁-၇)ကုိေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားႏွင့္ၿငိမ္သက္ျခငး္တရားျပည့္စံုရာအခ်ိန္
ကာလႏွင့္တခုတည္းမွတ္ယူေလသည္။ ယုဒဘာသာတြင္(က ၂း၁-၃)၌အနားယူသည့္ဥပုသ္ေန႔သည္ဖန္ဆင္း
ျခင္းမွစ၍သတၱမေျမာက္သည့္အႏွစ္တစ္ေထာင္သည္အနားယူသည့္သတၱမေန႔(သုိ႔)မိေလနစ္ေခတ္ကာလျဖစ္
သည္ဟုသင္ၾကားသည္။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္းလည္းဤအခ်က္ကိုေထာက္ခံသည္။ သို႔ေသာ္ဗ်ာဒိတ္က်မ္းမရွိေစကာ
မူမိေလနစ္ေခတ္ကာလမတိုင္မွီေယရႈႁကြလာမည္ဟုယံုၾကည္ခ်က္သည္မပေပ်ာက္ႏိုင္ပါ။ ႁကြလာမည့္ေန႔ရက္
ကုိမသိႏိုင္ျခင္းတစ္ခုသာခၽြင္းခ်က္ျဖစ္သည္။
          တမန္ေတာ္ေခတ္အသင္းေတာ္မ်ားတြင္လည္းႏွစ္ေပါင္း(၂၀၀)ခန္႔တုိင္ေအာင္မိေလနစ္ကာလမတုိင္မွီၤ
ေယရႈႁကြလာမည္ကုိခိုင္မာစြာယံုၾကည္ထားသည္။ ေအဒီ (၂၅၀)၌ပုပ္ရဟန္းမင္းတစ္ပါးျဖစ္ေသာအိုရိဂယ္န္
(Origen)ကသမၼာက်မ္းသည္အခြံရွိေသာသစ္သီးကဲ့သို႔အထဲ၌အဆံတည္းဟူေသာအမွန္တရားရွိသည္ဟုဖြင့္
ဆိုခဲ့သည္။ ထိုအခ်ိန္မွစ၍သူသည္က်မ္းစာကိုပံုေဆာင္ခ်က္ထုတ္၍၎၊ ၀ိညာဥ္သေဘာသက္ေရာက္ေသေသာ
နည္းျဖင့္၎၊ ဖြင့္ဆိုခဲ့သည္။ ဤသုိ႔ျဖင့္ပို၍ရႈပ္ေထြးခက္ခဲေစၿပီးခရစ္ေတာ္ႁကြလာ၍ဤေလာက၌သူ၏ႏိုင္ငံေတာ္
တည္ေထာင္မည္ဟူေသာယံုၾကည္ခ်က္မ်ားမွာတျဖည္းျဖည္းေမွးမွိန္လာသည္။ ေအဒီ(၃၂၃)၌ေရာမအင္ပါယာ
ဧကရာဇ္မင္းႀကီးကြန္စတာတင္း(Constantine)သည္ခရစ္ယာန္ဘာသာေကာင္းျမတ္ျခင္းကုိႏွစ္သက္၍ႏိုင္ငံ
ေတာ္ႏွင့္ပူးေပါင္းဖြဲ႔စည္းလိုက္သည္။ ထိုအခ်ိန္မွစ၍သမၼာက်မ္းစာအနက္ဖြင့္ဆုိခ်က္မ်ားသည္လႊဲမွားစျပဳလာခဲ့
သည္။ ယံုၾကည္သူအမ်ားစုသည္ေရာမၿမိဳ႕သည္အႏၱိခရစ္(Anti Christ)ရံုးစုိက္ရာၿမိဳ႕ျဖစ္သည္ဟုယူဆထား
သည္။ ေရာမဘုရင္ၾကားသိ၍သူသည္အႏၱိခရစ္မျဖစ္ႏုိင္ေၾကာင္းတစ္ႏိုင္ငံလံုးကိုေၾကျငာခဲ့သည္။ အသင္းေတာ္
သည္လည္းဘုရင့္အခြင့္ထူးခံျဖစ္သည့္အားေလ်ာ္စြာႏွစ္တစ္ေထာင္ကာလသည္သမၼာေဟာင္းက်မ္းဂ်ဴးလူမ်ဳိးထဲ
မွတဆင့္အသင္းေတာ္ထံသို႔လက္ခံရရွိခဲ့ၿပီဟုယံုၾကည္ထားေသာေၾကာင့္ပို၍ပင္လမ္းလႊဲမွားျခင္းသုိ႔ေရာက္ခဲ့
သည္။ ခရစ္ယာန္အသင္းေတာ္သည္အျပင္ပန္းအားျဖင့္ခ်ယ္သထားသကဲ့သို႔ျဖစ္သည္။ သို႔တုိင္ေအာင္ေရာမ
ဧကရာဇ္မင္းသည္အႏၱိခရစ္ျဖစ္သည္ဟူေသာအယူအဆသည္ပေပ်ာက္ျခင္းမရွိခဲ့ေပ။ သို႔ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ပုပ္
ရဟန္းမင္းအသင္းေတာ္သည္သမၼာက်မး္စာမွဗ်ာဒိတ္က်မ္းကုိထုတ္ႏႈတ္ခဲ့ၿပီၤးသမၼာက်မ္းဖတ္ရႈျခင္းကုိပိတ္ပင္
ထားရန္ဆံုးျဖတ္ခဲ့သည္။ သမၼာက်မ္းစာသည္တံဆိပ္ခတ္ထားသကဲ့သုိ႔ျဖစ္၍ခရစ္ယာန္အသင္းေတာ္ႏိုင္ငံတစ္
ခုလံုးအေမွာင္ခ်ထားသကဲ့သို႔ျဖစ္လာခဲ့သည္။ေနာက္ဆံုးအက်ဳိးရလဒ္မွာအေမွာင္လႊမ္းေသာေခတ္(Dark Ages)
ကိုျဖစ္ေပၚေစသည္။သို႔ေသာ္လညး္ဘုရားသခင္သည္ဤေခတ္ကာလ၌လည္းအလင္းတရားအတြက္သက္ေသခံ
သူမ်ားေပၚထြန္းေစသည္။ သက္ေသခံသူမ်ားမွာေပါလု၏တပည့္မ်ား၊ အာဗီေကးနက္စ္(Albigeneses)ဂုိဏ္း၊
ေ၀ါသာနက္(Waldeneses)အဖြဲ႔မ်ားႏွင့္တျခားဂိုဏ္းအသင္းအဖြဲ႔မ်ားျဖစ္သည္။
          သို႔ေသာ္လည္းအေမွာင္ကာလသည္အၿမဲမတည္ရွိႏိုင္ေခ်။ အခိ်န္ကာလေစ့ေရာက္ေသာအခါဂၽြန္ေ၀ဂ
လိဖ္(John Wycliff)ကဲ့သုိ႔ေသာျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရး၀ါဒီ၊ နံနက္မုိးေသာက္ၾကယ္ကဲ့သို႔၎။ေနကဲ့သုိ႔ထြန္းလင္း
ေတာက္ပ၍အေမွာင္ခြင္းလိုက္သည့္ျပဳျပင္ေရးသမား မာတင္လူသာ(Martin Luther)တုိ႔ေပၚေပါက္လာသည္။
သူတို႔ကမိေလနစ္မတုိင္မွီခရစ္ေတာ္ႁကြလာျခင္းကိုလွဳံ႕ေဆာ္ေပးခဲ့ေသာ္လည္းၾကာျမင့္စြာဤယံုၾကည္ခ်က္ကုိ
မထိန္းသိမ္းႏိုင္ခဲ့ေခ်။ အသင္းေတာ္အတြင္း၌ဆူပူတိုက္ခိုက္ခံမႈမ်ားေသာေၾကာင့္သင္းကြဲမ်ားစြာျဖစ္ေပၚလာ
သည္။ ၀ိညာဥ္ေရးရာ၌က်ဆင္းမႈမ်ားလာၿပီးေလာကေတြးေတာေျမာ္ျမင္မႈအတတ္ပညာပိုင္းဆိုင္ရာ၌သာတုိး
တက္မႈျဖစ္ေပၚေစခဲ့သည္။ ဤေလာကကိုတရားစီရင္ျခငး္ကဲ့သုိ႔ေသာယံုၾကည္ခ်က္ကိုျငင္းဆန္ခဲ့သည္။ ခရစ္
ေတာ္သည္ဤေလာက၌သူ၏ႏုိင္ငံတည္ေထာင္လိမ့္မည္ဟူေသာခံယူခ်က္ကုိသံသယရွိလာသျဖင့္အသစ္ေသာ
အနက္ဖြင့္ဆိုခ်က္မ်ား၊လိုအပ္လာသည္။ ၎ကိုဒံနီယယ္၀ိုက္ဘီ(Daniel Whitby- ေအဒီ ၁၆၃၈-၁၇၂၀)
အဂၤလန္ျပည္မွဆရာႀကီးကသမၼာေဟာင္းက်မ္း၌ဂ်ဴးလူမ်ဳိးအားသူတုိ႔ႏိုင္ငံထူေထာင္ရန္ဂတိေတာ္မ်ာႏွင့္ဒါ၀ိဒ္မင္း
ႀကီးရာဇပလႅင္ထူေထာင္ျခင္းမ်ားသည္အသင္းေတာ္အတြက္အသံုးျပဳရန္၀ိညာဥ္ေရးဆိုင္ရာဂတိေတာ္မ်ားျဖစ္
သည္ဟုဖြင့္ဆိုသည္။ ၎ကိုသူကအသစ္ေသာယူဆခ်က္(New Hyopthesis)သတ္မွတ္သည္။
          ဣသေရလႏွင့္ဇိအုန္ေတာင္သည္အသင္းေတာ္ကိုပံုေဆာင္သည္ဟုသူကဆိုသည္။ ျခေသၤ့ႏွင့္သုိးသ
ငယ္အတူတကြလဲအိပ္လိမ့္မည္ဟုဆိုျခင္းသည္ေဟာင္းေသာသေဘာႏွင့္အသစ္တုိ႔ေပါင္းစပ္လိမ့္မည္ဟု
ဆိုျခင္းျဖစ္သည္။ ေဂ်ရုဆလင္ၿမိဳ႕၌ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံထူေထာင္၍ထိုႏုိင္ငံကိုခရစ္ေတာ္ႏွင့္သူ႔တပည့္မ်ားအုပ္ခ်ဳပ္
ၾကလိမ့္မည္ဟုဆုိျခင္းသည္ဇာတိသေဘာဆန္၍ဆိုျခင္းျဖစ္သည္။ မျဖစ္ႏိုင္ေခ်။ ဤကမၻာေပၚ၌ဇာတိလူသား
ႏွင့္၀ိညာဥ္သေဘာေရာႃပြန္းေရာေႏွာေပါင္းစပ္ေနလိမ့္မည္ဟုအဓိပၸါယ္သက္ေရာက္ေစသည္။
          သူ၏ယူဆခ်က္ကိုေဟာေျပာျခင္းအားျဖင့္မူဆလင္အယူအဆကိုေတာ္လွန္၍ ဂ်ဴးလူမ်ဳိးမ်ားေနာင္တရ
ကာပုပ္ရဟန္းမင္းအသင္းေတာ္ႏွင့္ပုပ္ရဟန္းမင္း(အႏိၱခရစ္)ပ်က္စီး၍မိေလနစ္ေခတ္တည္းဟူေသာေျဖာင့္မတ္
ျခင္းႏွင့္ၿငိမ္သက္ျခင္းတရားျပည့္စံုေသာကာလသို႔ဆိုက္ေရာက္လိမ့္မည္။ ဤကာလလြန္ခါနီးတြင္ေျဖာင့္မတ္ျခင္း
ကိုပုန္ကန္ေတာ္လွန္မႈေပၚလာၿပီးခရစ္ေတာ္ႁကြလာျခင္းျဖင့္အဆံုးသတ္လိမ့္မည္။  ခရစ္ေတာ္ႁကြလာခ်ိန္၌ေသ
ဆံုးသူမ်ားရွင္ျပန္ထေျမာက္ၿပီးတရားစီရင္ျခင္းခံ၇လိမ့္မည္။ ၿပီးေနာက္ကမၻာေျမၾကီးကိုမီးျဖင့္ရႈိ႕၍ထာ၀ရအခ်ိန္
ကာလသည္ထိုအခ်ိန္မွစ၌စတင္လိမ့္မည္ဟုဆုိသည္။
          သူ၏ယူဆခ်က္သည္အသစ္ေသာေတြးဆသူမ်ားအလြန္ႏွစ္ၿခိဳက္သည္။ ဤယံုၾကည့္ခ်က္ကုိအဂၤလန္
ျပည္အႏွ႔ံအျပားသက္၀င္ယံုၾကည္ၾကသျဖင့္အသငး္ေတာ္သည္လြန္စြာႏွဳိးမႈႀကီးျဖစ္လာခဲ့သည္။ ထုိအခ်ိန္၌
၀ိုက္ဖီးဒ္(Whitefield)ႏွင့္၀ိုက္စၥလမ္(Wesley)တုိ႔၏ေဟာေျပာမႈမ်ားသည္၀ုိက္ဘီကဲ့သုိ႔ပင္မိေလနစ္ကာလသုိ႔
ေရာက္ေနသကဲ့သုိ႔ေဟာေလသည္။ သူ၏အယူအဆသည္လြန္စြာႏွ႔ံျပား၍အသင္းေတာ္၏ခံယူခ်က္အျဖစ္ယံု
ၾကည္ၾကေသာ္လည္း၎အယူအဆမွာအကယ္စင္စစ္မိေလနစ္ကာလလြန္မွခရစ္ေတာ္ႁကြလာမည္ဟူေသာ
ယံုၾကည္သည့္ေအာ့စ္ဒုိေဒါက္(Orthodox)ခံယူခ်က္သာျဖစ္သည္။ ဤယံုၾကည္ခ်က္ေပၚေပါက္လာသည္မွာ
ႏွစ္ေပါင္း(၂၀၀)ခန္႔သာၾကာေသးသည္။ မိေလနစ္မတိုင္ခင္ခရစ္ေတာ္ႁကြလာမည္ဟူေသာယံုၾကည္ခ်က္သည္
ေဟရွာယႏွင့္ဒံေယလေခတ္ကာလမွစတင္ယံုၾကည္လာခဲ့ၾကသည္။
          မွားယြင္းေသာၾသ၀ါဒျဖစ္သည့္မိေလနစ္ကာလလြန္မွခရစ္ေတာ္ႁကြလာမည္ဟူေသာအယူအဆသည္
သမၼာေဟာင္းက်မ္းကိုအနက္ဖြင့္မွားေသာေၾကာင့္၀မ္းနည္းစရာျဖစ္ေစသည္။ ေဟရွာယအနာဂတၱိက်မ္း၄၃ႏွင့္
၄၄တြင္“ထာ၀ရဘုရားသခင္သည္မိမိအသင္းေတာ္ကိုႏွစ္သိမ့္ေစျခင္းငွါႁကြလာေတာ္မူၿပီ”ဟုေရးသားခ်က္သည္
အသင္းေတာ္ကိုေျပာျခင္းမဟုတ္ပဲယာကုပ္ႏွင့္ဣသေရလအမ်ဳိးကုိရည္ညႊန္းေျပာဆုိျခငး္ျဖစ္သည္။ သမၼာက်မ္း
စာဖတ္ရႈသူမ်ားသည္တစ္ပိုဒ္လံုးကိုမဖတ္ရႈလွ်င္ဤကဲ့သုိ႔ဆုိလိုရင္းအခ်က္ႏွင့္လြဲမွားသြားႏိုင္သည္။ ဗ်ာဒိတ္၁း၁
၌“ေယာဟန္အားဗ်ာဒိတ္ေတာ္အရိပ္” အစား“သခင္ေယရႈ၏ဗ်ာဒိတ္ေတာ္အရိပ္“ဟုဆိုသင့္သည္။မိေလနစ္
ေခတ္မတိုင္မွီ ခရစ္ေတာ္ႁကြလာျခငး္ဟူေသာယံုၾကည္ခ်က္လည္းအနက္ဖြင့္ဆုိသူ(၃)ဖြဲ႔ရွိေလသည္။ ၎မွာ
အတိတ္ကာလဟုခံယူသူ၊ သမိုင္းအျဖစ္ခံယူသူႏွင့္အနာဂါတ္ကာလအျဖစ္ခံယူသူမ်ားျဖစ္ၾကသည္။
          အတိတ္ကာလအျဖစ္ခံယူသူမ်ား၌ဦးစြာလွဳံ႕ေဆာ္ခဲ့သူမွာ ဂ်ီစူအာကာဇာ(Jesuit Alcazar) ျဖစ္သည္။
သူသည္ေအဒီ(၁၆၁၄)ခုႏွစ္၌ဗ်ာဒိတ္က်မ္းကုိအနက္ဖြင့္ရာတြင္ရွင္ေယာဟန္အခ်ိန္ကာလ၌ျဖစ္ရပ္အျဖစ္ဖြင့္ဆို
ခဲ့သည္။ ေရာမဘုရင္တိတု(Titus)ကေဂ်ရုဆလင္ၿမိဳ႕ကိုပ်က္စီးျခင္းသည္ဗ်ာဒိတ္က်မး္ျပည့္စံုသည္ျဖစ္၍ေရာမ
ဧကရာဇ္မင္းႀကီး ေနရူး(Nero)သည္အႏိၱခရစ္ျဖစ္သည္ဟုဖြင့္ဆိုေလသည္။
          သူ၏ဆိုလိုရင္းရည္ရြယ္ခ်က္မွာပုပ္ရဟန္းမင္းအသင္းေတာ္ကိုျပည့္တန္ဆာမအသင္းေတာ္အျဖစ္မွ၎၊
ပုပ္ရဟန္းမင္းကိုအႏၱိခရစ္အျဖစ္မွ၎ေလွ်ာ့ေပါ့ယုတ္ေလ်ာ့ေစရန္ရည္၇ြယ္ရင္းဆိုလိုျခင္းျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္
လည္းသူ၏ယူဆခ်က္ကိုလက္ခံသူအလ်ဥ္းမရွိေခ်။
          သမုိင္းအျဖစ္ခံယူထားေသာသူမ်ားသည္ဗ်ာဒိ္တ္က်မ္းသည္ဂတိေတာ္မ်ားျဖစ္၍ရွင္ေယာဟန္အခ်ိန္မွစ
၍ေနာက္ဆံုးကာလအထိဤေျမႀကီးေပၚႏွင့္အသင္းေတာ္၌ျဖစ္ေပၚလာမည့္လမ္းေၾကာင္းျဖစ္သည္ဟုယံုၾကည္
ထားသည္။ သူတုိ႔သည္အသင္းေတာ္၌ျဖစ္လာသည့္ျဖစ္၇ပ္ႏွင့္ဗ်ာဒိတ္က်မ္းကုိမၾကာခဏႏွဳိင္းယွဥ္လွ်က္ရွိသည္။
“အႏၱိခရစ္”သည္“လူပုဂၢဳိလ္“ထက္“စံနစ္”တစ္ခုသာျဖစ္ၿပီးေရာမျပည္တန္ဆာမ
အသင္းေတာ္အားျဖင့္ေပၚေပါက္
လိမ့္မည္ဟုယူဆသည္။
          အနာဂတ္ကာလအျဖစ္ခံယူသူမ်ားသည္ဗ်ာဒိတ္က်မး္ကိုမူရင္းအဓိပၸါယ္အတိုင္းယံုၾကည္လကၡံရမည္ျဖစ္
သည္ဟုဆိုသည္။ ဗ်ာဒိတ္ ၃ အဆံုုးမွစ၍အနာဂတ္ကာလတြင္ျဖစ္လမည့္အေၾကာင္းအရာမ်ားကုိေရးသားေဖၚျပ
ထား၍ဒံေယလက်မ္း၏သီတင္းခုႏွစ္ဆယ္ေျမာက္ေသာသီတင္း၌ျဖစ္ပ်က္လိမ့္မည္ဟုယံုၾကည္ၾကသည္။ ဤ
အနက္ဖြင့္ဆုိခ်က္သည္ ၁၆-ရာစုမွစတင္ေပၚေပါက္လာၿပီးဤအဖြဲ႕သည္သည္းေရွးက်ေသာအဖြဲ႔ျဖစ္သည္။
ကနဦးအသင္းေတာ္၏ခံယူခ်က္ျဖစ္ေသာ္လည္းပုပ္ရဟန္းမင္းအသင္းေတာ္ၾသဇာအရွိန္အားျဖင့္ဤခံဟူခ်က္
ေမွးမွိ္န္သြားခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ ၁၉-ရာစု၌ပရိုစတက္အသင္းေတာ္မ်ား၌ဤခံယူခ်က္ျပန္လည္ရွင္သန္လာခဲ့သည္။
ဤခံယူခ်က္ရွိသူမ်ားသည္က်န္အဖြဲ႔မ်ားထက္သာ၍မ်ားသည္။
          ခရစ္ေတာ္ဒုတိယအႀကိမ္ႁကြလာျခင္းႏွင့္အႏွစ္တစ္ေထာင္ကာလသည္က်မ္းစာ၌အဓိကေသာ့ခ်က္ျဖစ္
သည္။ပေရာဖက္ျပဳခ်က္မ်ားအားလံုးကုိေလ့လာၾကည့္ေသာအခါအႏွစ္တစ္ေထာင္မတုိင္ခင္ခရစ္ေတာ္ႁကြလာ
လိမ့္မည္ဟူ၍ထင္ရွားစြာေရးသားထားေၾကာင္းေတြ႔ရသည္။ ယင္းခံယူခ်က္သည္က်မ္းစာအရ မွန္ကန္ေသာ
ခံယူခ်က္ျဖစ္သည္။

THE DISPENSATIONAL TRUTH Or GOD’S PLAN AND PURPOSE IN THE AGES
Clarence Larkin
ဘာသာျပန္သူ - ဆရာဦးေဂ်ာ္ဆုိင္းယားငြါး
Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF

0 comments:

Post a Comment

သတင္း၊ ေဆာင္းပါး ၊တုိင္ၾကားစာ ၊ နည္းပညာ ၊ တရားေဟာခ်က္ etc မည္သူမဆုိ လႊတ္လပ္စြာေရးသား ေပးပုိ႔ႏုိင္ပါသည္။

သင္၏ေဝဖန္အၾကံၿပဳစာသည္ က်ေတာ္တုိ႔အတြက္ ေနာက္တဖန္ေရးသားဖုိ႔ရန္အတြက္ အားေဆးၿဖစ္ေစလုိပါသည္။ အခ်ိန္ယူကာ ဝင္ေရာက္ဖတ္႐ႈၿခင္းအတြက္ အထူးေက်းဇူးတင္ပါသည္။

ခင္မင္ေလးစားစြာၿဖင့္- Admins
Email - simonkamta@thespiritfruit.com

Zawgyi Converter

Note - If you don't install zawgyi myanmar font in your computer, can be use this zawgyi converter

ရွာလုိ႔လြယ္ေအာင္ အသစ္တင္သမွ် ေခါင္းစဥ္ ( 70 )