22 The fruit of the Spirit is love, joy, peace, forbearance, kindness, goodness, faithfulness, 23 gentleness and self-control. Against such things there is no law. ( Galatians 5:22-23 )  

Tuesday, December 20, 2011

ကၽြႏု္ပ္ႏွင့္ အတူရွိေသာဘုရား

ခရစၥမတ္သည္ ခရစ္ယာန္ မ်ားႏွင့္သာ သက္ဆိုင္သည္ဟု ေလာ ကလူအမ်ားက မွတ္ယူၾကသည္။
ခရစၥမတ္သည္ ခရစ္ယာန္မ်ားႏွင့္ သာမက ေလာကလူသားတိုင္းႏွင့္ သက္ဆိုင္မႈရွိပါသည္။ သခင္ေယ႐ႈ
သည္ လူသားအေပါင္းကို ခ်စ္၍ ေမတၲာႏွင့္ သစၥာသက္ေသကို ထူဖို႔ ရန္ လူ႔ဇာတိကို ခံယူ၍ ေလာကသို႔
ဆင္းျြကေတာ္မူခဲ့ပါသည္။ ထိုသို႔ျြက လာေတာ္ရာ၌ ဘုရားသခင္၏ ဘိသိတ္ေတာ္ကို ခံယူ၍ ခရစ္ေတာ္
ဟူေသာ ဘြဲ႔နာမကို ခံယူခဲ့ပါသည္။ ဘိသိတ္ယူျခင္းသည္ ေဆာင္႐ြက္ရ မည့္တာဝန္ဝတၲရားႏွင့္ ခန္႔အပ္ျခင္း
ကို ေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္သည္။ ခရစ္ေတာ္ သည္ ေလာကႀကီးသို႔ ဘုန္းတန္ခိုး ေတာ္ႏွင့္ ထင္ရွားၿပီးျြကလာပါက
ကိုယ္ေတာ္အနီးသို႔ မည္သူမွ်ခ်ဥ္း ကပ္ဝံ့မည္မဟုတ္ပါ။ အထူးသျဖင့္ ဆိုးေသာသူ၊ လူ႔အျမင္၌ နိမ့္ပါးေသာ
သူတို႔က ကိုယ္ေတာ္ထံ ခ်ဥ္းကပ္ရဲ မည္မဟုတ္ပါ။     ကိုယ္ေတာ္ဘုရား ေလာကသို႔ ျြကဆင္းလာမည့္အ
ေၾကာင္းကို ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ႀကိဳ တင္ပေရာဖက္ျပဳထားခ်က္မ်ားႏွင့္ အညီ အခ်ိန္ကာလေစ့ေသာအခါ
ဘုရားတို႔၏ဘုန္းတန္ခိုးေတာ္ႏွင့္ ဂုဏ္ပုဒ္တို႔ကို ေဖာ္ျပဖို႔ရန္ လြန္ခဲ့ ေသာႏွစ္ေပါင္းႏွစ္ေထာင္ေက်ာ္က
လူ႔ဇာတိကို ခံယူ၍ ျြကလာေတာ္မူခဲ့ ပါသည္။ လူသားတစ္ဦးကဲ့သို႔ အ ေသြးအသားဇာတိ သဘာဝကို ခံယူ
၍ ျြကလာသျဖင့္ လူတို႔က သိရွိနား လည္လက္ခံသလို၊ ကတိထားေတာ္ မူသည့္အတိုင္း ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္
စကားသည္လည္း ျပည့္စံုခဲ့ပါသည္။ ခရစ္သကၠရာဇ္သည္ ခရစ္ေတာ္ ဘုရား လူ႔ေလာကသို႔ အမွန္ပင္ျြက
လာေတာ္မူခဲ့ေၾကာင္း မည္သူမွ်မ ျငင္းႏိုင္ေသာ သက္ေသျဖစ္ပါသည္။

     ကြ်ႏု္ပ္တို႔ႏွင့္အတူရွိေသာ ဧမာေႏြလအရွင္ သခင္ေယ႐ႈခရစ္သည္ လူ႔ အေသြးအသား ဇာတိသဘာဝကို ခံ
ယူခဲ့ေသာ္လည္း ဘုရားဇာတိသဘာ ဝကိုပါ ထင္ရွားစြာ ေဖာ္ျပသိေစခဲ့ ပါသည္။ နာမေတာ္မူကား အံ့
ဩဘြယ္၊ တိုင္ပင္ဘက္၊ တန္ခိုး ႀကီးေသာဘုရားသခင္၊ ထာဝရ အဘ၊ ၿငိမ္သက္ျခင္းအရွင္ဟု
ေခၚေဝၚသမုတ္ျခင္းကို ခံေတာ္ မူလိမ့္မည္။ (ေဟရွာယ၊ ၉း၆)

     ကိုယ္ေတာ္၏နာမသည္ အၾံ့သ ဘြယ္ျဖစ္သည္။ ဘုရားသာလွ်င္ အံ့ ဩဘြယ္အမႈကို ျပဳႏိုင္သည္။ ဘုရား
ရွင္သည္ တိုင္ပင္ဘက္ လည္းၿဖစ္ ေတာ္မူပါသည္။ ကြ်ႏု္ပ္တို႔သည္ လူ သားျဖစ္ေသာ္လည္း ဘုရားရွင္ႏွင့္အ
မႈကိစၥတိုင္း၌တိုင္ပင္ဘက္ျပဳ၍ လမ္း ျပမႈႏွင့္ အၾကံဥာဏ္ကို ရယူႏိုင္ပါ သည္။ ထာဝရအဘလည္းျဖစ္သည္။
ကြ်ႏု္ပ္တို႔သည္ မဆံုးႏိုင္ေသာေတာ္ စပ္မႈႏွင့္ ဘုရားသားျဖစ္ရျခင္းအခြင့္ ကို ရႏိုင္ၾကသည္။ ခရစၥမတ္ဟူသည္
ခရစ္ေတာ္ဘုရား လူ႔ဇာတိကိုခံယူ၍ ေလာကသို႔ ျြက လာျခင္းျဖစ္သည္ဟု လူ႔႐ႈေထာင္အျမင္ အရ နားလည္ႏိုင္
ေသာ္လည္း နက္နဲေသာအရာကား ထိုအရွင္သည္ အစအဦးကပင္ ရွိ၍ ဘုရားျဖစ္ေတာ္မူေသာအရွင္ ျဖစ္ပါ
သည္။ လူ႔ေလာကသို႔ ျြကလာၿပီးမွ ဘုရားျဖစ္ေသာအရွင္မဟုတ္ပါ။

      ထိုိုိ႔႔ေ႔ေၾကာင့့္္ထ့ထာဝရဘုရုရား သည္ ကိုယ္ေတာ္တိုင္ နိမိတ္ လကၡဏာကို သင္တို႔အားေပး
ေတာ္မ္မူမူမည္။ ၾကည့့္္႐ႈ့ႈ႕႕ေလာ့။့။ သ တိုိုိ႔႔သ႔သမီီးးကညာသည္ ပဋိသိသေႏစြဲ ယူ၍၊ သားေယာက်ာ္းကို ဘြား
ျမင္လ္လတံံ့့၊့၊ ထိုိုသိသားကိုို ဧမာေႏြလြလ အမည္ျဖင့္ မွည့္ရလတၲံ႕။ (ေဟရွာယ၊ ၇း၁၄)

     သခင္ေယ႐ႈခရစ္ေလာက သို႔ ျြကလာမည့္အေၾကာင္း ပေရာ ဖက္အားျဖင့္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာကပင္
ႀကိဳတင္အသိေပးေဖာ္ျပခဲ့ပါသည္။ ကိုယ္ေတာ္တိုင္ နိမိတ္လကၡဏာကို ေပး၍ေဖာ္ျပခဲ့ပါသည္။ သခင္ေယ႐ႈ
သည္ လူသားတစ္ဦးကဲ့သို႔ လူ႕အ ေသြးအသားဇာတိသဘာဝကိုခံယူ၍ ေလာကသို႔ ျြကလာေသာ္လည္း အ
ပ်ိဳကညာလင္သားမပါဘဲ ဘြားသန္႔ စင္မည္ဟု ေဖာ္ျပခဲ့ပါသည္။ သမၼာ က်မ္းစာက သတို႔သမီးကညာဟု
ေဖာ္ျပခဲ့ပါသည္။ ထိမ္းျမားေဆာင္ ႏွင္းၿပီးေသာ္လည္း ေယာက်ာ္းႏွင့္ ဆက္ဆံျခင္းမျပဳရေသးေသာ အပ်ိဳ
ကညာျဖစ္သည္။ ထိုအပ်ိဳကညာက ဘုရားရွင္၏တန္ခိုးေတာ္အားျဖင့္ လင္သားမပါဘဲ ပဋိသေႏစြဲယူမည္
အေၾကာင္းကို ႀကိဳတင္ဗ်ာဒိတ္ေပးခဲ့ ပါသည္။ လူ႔ဥာဏ္ႏွင့္ ဆင္ျခင္ပါက နားလည္လက္ခံႏိုင္ဖို႔ ရန္ခက္မည္
ျဖစ္သည္။ ဤအမႈသည္ ဘုရားရွင္ ကိုယ္ေတာ္တိုင္ ျပဳေသာအမႈၿဖစ္ ေသာေၾကာင့္ အံ့ႀသဘြယ္အမႈျဖစ္ပါ
သည္။ ထိုက်မ္းစကားကို မႆဲ၌ ထပ္မံေဖာ္ျပထားပါသည္။

     ဗ်ာဒိတ္ေတာ္အခ်က္  ဟူမူကား ၾကည့္႐ႈေလာ့။ သတို႔ သမီးကညာသည္ ပဋိသေႏၶစြဲယူ
၍သားေယာက်ာ္းကိုဖြားျမင္လိမ့္  မည္။ ထိုသားကိုဧမာေႏြလ အ မည္ျဖင့္မွည့္ရၾကလတၲံ႔ဟုလာသ
တည္္းး။ဧမာေႏြလြလအနက္က္ကား ငါ တို႔ႏွင့္အတူရွိေတာ္မူေသာဘုရားသခင္ ဟုဆိုလိုသတည္း။
(မႆဲ၊ ၁း၂၃)

      ယေန႔ မ်က္ေမွာက္ကာလ  ခရစၥမတ္အခ်ိန္၌ ဧမာေႏြလအ ရွင္ေပ်ာက္ေနသည္။ ကယ္တင္ရွင္
ေပ်ာက္ ေနသည္။ ထိုအမႈသည္ ေရွး ယခင္ကျဖစ္ခဲ့ေသာအမႈျဖစ္သည္ဟု မွတ္ယူၾကသည္။ ေရွးကသာရွိခဲ့ၿပီး
ယေန႔မရွိ၊ အသက္မရွင္ဟုဆိုပါက ခရစ္ေတာ္ကို ကြ်ႏု္ပ္တို႔ကိုးကြယ္စ ရာလိုမည္မဟုတ္ပါ။ သို႔ေသာ္ ကယ္
တင္ရွင္ေမရွိယသည္ ယေန႔တိုင္ အ သက္ရွင္၍ အံ့ႀသဘြယ္အမႈကို ျပဳ ေနဆဲျဖစ္သည္။ အံ့ဩဘြယ္ ကိုယ္
ေတာ္ျပဳေနေသာ သက္ေသတို႔သည္ တည္ေနဆဲ ျဖစ္ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ေမြးေန႔ေတာ္၏ အက်ိဳးသည္ ယေန႔
တိုင္ရွင္သန္၍ ခံစားေနရဆဲျဖစ္ပါ သည္။ ရံဖန္ရံခါ ကြ်ႏု္ပ္တို႔သည္ ေမြး ေန႔ေတာ္၏အက်ိဳးႀကီးေၾကာင္း အ
ေလးဂ႐ုမျပဳ၊ မသိမွတ္ၾကပါ။ မိမိတို႔ အိမ္၌ ေဆးေကာင္းရွိၿပီး ကိုယ္တိုင္ အသံုးမျပဳဘဲ ဘီဒိုေပၚ၌ တင္ထား
သကဲ့သို႔ ျဖစ္ေနၾကသည္။ ထိုသို႔ျပဳ ပါက ေဆး၏ထက္ျမက္ေသာအာနိ သင္အက်ိဳးထူးကို ခံစားရမည္မဟုတ္
ပါ။
         ထိုနည္းတူ ဧမာေႏြလတည္း ဟူေသာအရွင္ ကြ်ႏု္ပ္တို႔ႏွင့္အတူ ရွိ ေနပါလ်က္ႏွင့္ ကိုယ္ေတာ္ကို မကိုး
စား၊ တိုင္ပင္ဘက္မျပဳ၊ အေလးဂ႐ု မထား၊ ကိုယ္ေတာ္ကို မေခၚဘဲ ေလွ်ာက္လွမ္းေနၾကသည္။ ကိုယ္
ေတာ္က ငါ့ကို ေခၚေလာ့၊ ငါထူးမည္ ဟု မိန္႔ေတာ္မူထားပါလ်က္ မေခၚ သျဖင့္ ကိုယ္ေတာ္ထူး၍ မစေသာ
သက္ေသကို မခံစားၾကပါ။ ခရစ္ ယာန္မဟုတ္ေသာသူမ်ားက ေခၚၿပီး ထူးျခင္းသက္ေသကို ခံစားေနၾကရ
သည္။ အခ်ိဳ႕ေသာခရစ္ယာန္မ်ားက မိမိကိုယ္မိမိ ခရစ္ယာန္ဟု ေခၚေန ၾကေသာ္လည္း သူတို႔အသက္တာ၌
ခရစ္ေတာ္မရွိ၊ ခရစၥမတ္သည္ သူတို႔ အတြက္ အဓိပၸါယ္မရွိ၊ ပြဲသက္သက္ သာက်င္းပေနၾကသည္။ မည္မွ်ဝမ္း
နည္းစရာျဖစ္ပါသနည္း။ သန္႔ရွင္းေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္ေၾကာင့္ျဖစ္၏

         ေယ႐ႈခရစ္သည္ ဘြား ျမင္ျခင္းကို ခံေတာ္မူေသာအ ေၾကာင္းအရာဟူမူကား၊ မယ္
ေတာ္မာရိသည္ ေယာသပ္ႏွင့္ ထိမ္းျမားေဆာင္ႏွင္း၍ မရွက္ တင္မွီတြင္သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္
ေတာ္ေၾကာင့္ ပဋိသေႏၶစြဲေန၏ (မႆဲ၊ ၁း၁၈)

        ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္၏ ဘြား  သန္႔စင္ေတာ္မူခဲ့ျခင္းကို ဆင္ျခင္ သည့္အခါ ေယာသပ္ႏွင့္ မာရိတို႔
သည္ ထိမ္းျမားမဂၤလာေဆာင္ႏွင္း ၿပီးေသာ္လည္း ခန္းဝင္ျခင္းမျပဳရ ေသး၊ အတူတကြ ေပါင္းသင္းျခင္း
မျပဳရေသးမွီ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ ေတာ္၏တန္ခိုးေတာ္ေၾကာင့္ မာရိ၌ ပဋိသေႏၶ စြဲေနပါသည္။ ထိုသို႔ ပဋိ
သေႏၶစြဲေနေၾကာင္းကို ဘုရားသခင္ သည္ ေကာင္းကင္တမန္အားျဖင့္ ေယာသပ္အား အသိေပးပါသည္။

        သူ၏ူ၏ခင္ပ္ပြနြန္္းး ေယာသပ္ သည္ သူေတာ္ေကာင္း ျဖစ္၍၊ မာရိအသေရကို မပ်က္ေစခ်င္
ေသာေၾကာင့့္္ တိတိတ္ဆ္ဆိတိတ္စ္စြြာာ စြနြန္္႔႔ ပယ္မည္ဟု အၾကံရွိ၏။ ထိုသို႔ ၾကံစည္၍ ေနစဥ္တြင္ အိပ္မက္
ကိုို ျမင္ရ္ရသည္မ္မွွာာ၊ ထာဝရဘုရုရား ၏ေကာင္းကင္တမန္သည္ ထင္ ရွား၍ ဒါဝိတ္အမ်ိဳး ေယာသပ္၊
သင္၏ခင္ပြန္းမာရိကိုထိန္းသိမ္း ရမည့့္္အ့အခြငြင့့္္က့ကိုို မစိုိုိးးရိမိမ္ႏ္ႏွငွင့့္္။့။ ဤ ပဋိသေႏၶသည္ သန္႔ရွင္းေသာ
ဝိညာဥ္ေတာ္ေၾကာင့္ ျဖစ္၏။ (မႆဲ၊ ၁း၁၉-၂၀)

         ေယာသပ္သည္ မာရိအသ ေရကို မပ်က္ေစလို၍ တိတ္ဆိတ္စြာ စြန္႔ပယ္မည္ဟုၾကံစည္ပါသည္။ ေယာ
သပ္သည္ သူေတာ္ေကာင္းျဖစ္၍ အ မွားမျပဳမိေစဖို႔ရန္ ဘုရားသခင္သည္ ေကာင္းကင္တမန္ကို ေစလႊတ္၍ မာ
ရိ၏ပဋိသေႏၶသည္ သီလပ်က္၍ျဖစ္ ရျခင္း မဟုတ္ေၾကာင္း၊ သန္႔ရွင္း ေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္၏တန္ခိုးေတာ္
ေၾကာင့္ ျဖစ္၍ မစိုးရိမ္ဖို႔ အသိေပး ပါသည္။ ေယာသပ္သည္ သူေတာ္ ေကာင္းမဟုတ္၊ သူ၏ႏွလံုးသားထဲ၌
ဝိညာဥ္သေဘာမရွိပါက ထိုစကားကို လက္ခံႏိုင္မည္မဟုတ္ပါ။ ဝိညာဥ္ အလင္းႏွင့္ ဝိညာဥ္ခံယူခ်က္သည္
ဘုရားသခင္၏သားသမီးျဖစ္မွ ရရွိ ပါသည္။ ယေန႔ ယံုၾကည္သူမ်ား၏ အသက္တာ၌ ဧမာေႏြလေပ်ာက္
ေနၾကသည္။
       ဧမာေႏြလအရွင္က ကြ်ႏု္ပ္တို႔ႏွင့္အတူရွိပါကလိုအပ္သည့္ အရာမွန္သမွ် အစဥ္ရရွိပါသည္။ လို
ေသာအရာ တစ္စံုတစ္ခုမွ် မခ်ိဳ႕တဲ့ရ ပါ။ မည္သည့္အမႈျဖစ္ပါေစ အလို ေတာ္ျဖစ္ပါက လိုအပ္ေသာေငြကို
ရရွိမည္ျဖစ္သည္။ လိုခ်င္သည့္အရာ ျဖစ္ပါက ဒူးပြန္းေအာင္ ဆုေတာင္း ၾကဖို႔ ျဖစ္ပါသည္။ ဘုရားအလိုေတာ္
ျဖစ္လွ်င္ ေငြမရွိလည္း ကိုယ္ေတာ္၏ မစပံ့ပိုးမႈျဖင့္ ေပါ့ပါးစြာ လုပ္ေဆာင္ ႏိုင္မည္ျဖစ္ပါသည္။ ေငြရွိ၍ လခႏွင့္
လုပ္ေဆာင္ျခင္းျဖစ္ပါက ဘာသာႏွင့္ သာသနာျဖစ္ေပမည္။ ယေန႔ အခ်ိဳ႕ ေသာခရစ္ယာန္ အိမ္ေထာင္မ်ား၌
သမၼာက်မ္းစာႏွင့္ ပတ္သက္ေသာစာ တမ္းမ်ား ခ်ိတ္ဆြဲထားၾကသည္။ ဘုရားသခင္သည္ အိမ္ေထာင္၏ဦး
ေခါင္းျဖစ္သည္။ ဘုရားသခင္သည္ ကြ်ႏု္ပ္တို႔ႏွင့္အတူပါရွိ၍ မစေကာင္းႀကီးေပးသည္ဟု စာသားမ်ား၌
 ပါရွိ ၾကေသာ္လည္း သူတို႔အသက္တာထဲ၌ မည္သည့္သက္ေသမွ်မရွိပါ။ ထို အသက္တာမ်ားသည္ အသိရွိေသာ္
လည္း အက်ိဳးမခံစားရေသာအ သက္တာ၊ ဆံုး႐ံႈးျခင္းထဲ၌ ရွိေနေသာ အသက္တာမ်ားျဖစ္ၾကသည္။
လက္ေတြ႔သက္ေသခံစားဖို႔ ျမည္းစမ္းပါ သတို႔သမီးကညာမွ ဆင္း သက္၍ ဘြားျမင္ျခင္းခံေတာ္မူခဲ့
ေသာအရွင္သည္ ယေန႔ အသက္ရွင္ ေနပါသလား။ လက္ေတြ႔သက္ေသကို ခံစားလိုပါက ျမည္းစမ္းၾကည့္၍ ရပါ
သည္။ ထိုသက္ေသခံစားေနရေသာ သူမ်ားစြာ၏သက္ေသခံခ်က္မ်ားကို ယေန႔ ကြ်ႏု္ပ္တို႔ၾကားရၾကပါသည္။
         အျခားသူမ်ား၏သက္ေသခံခ်က္ မ်ားကို ၾကားရ၍သာ ေက်နပ္မေန ၾကဘဲ ကိုယ္တိုင္သက္ေသကို ခံစား
ၾကရဖို႔ အားထုတ္သင့္ပါသည္။ ေမြး ေန႔ပြဲသည္ ေသေနေသာသူအတြက္ ကြ်ႏု္ပ္တို႔ မက်င္းပၾကပါ။ အသက္
ရွင္ေသာသူ၏ေမြးေန႔ပြဲကိုသာ က်င္း ပျပဳလုပ္႐ိုးထံုးစံရွိပါသည္။ သခင္ ေယ႐ႈက ငါသည္ ကပ္ကမၻာကုန္
သည့္တိုင္ေအာင္ အတူရွိမည့္ ဧမာ ေႏြလအရွင္ျဖစ္သည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ ခဲ့ပါသည္။ ကိုယ္ေတာ္သည္ အတိတ္
ကာလကသာရွိၿပီး ယေန႔မရွိေတာ့ ပါက ကြ်ႏု္ပ္တို႔ အမွီျပဳကိုးစား၍ အက်ိဳးမရွိပါ။ ကိုယ္ေတာ္သည္
အ တိတ္၊ အနာဂတ္၊ ပစၥဳပၸန္ကာလသံုး ပိုင္း၌ မေပ်ာက္မပ်က္အစဥ္တည္၍ အသက္ရွင္ေသာဘုရားျဖစ္ပါသည္။
        ကိုယ္ေတာ္သည္ မုသာႏွင့္ကင္းစင္ ေသာအရွင္ျဖစ္ပါသည္။ ျမည္းစမ္း ေသာသူတိုင္းအေပၚ၌ အစဥ္ကတိ
တည္၍ သက္ေသထူေသာဘုရား ျဖစ္ပါသည္။ ျမည္းစမ္း၍ သက္ေသ ခံစားဖို႔ရန္ ေခၚၾကည့္ႏိုင္ေသာအခြင့္
အေရးရွိေနပါလ်က္ မျမည္းစမ္းမ ေခၚၾကည့္ပါက ကြ်ႏု္ပ္တို႔အ႐ံႈးသာ ျဖစ္ေပမည္။ အသက္တာ၌ ကိုယ္
ေတာ္ကို ေခၚဖိတ္ထားၿပီးေသာသူ မ်ား၌လည္း အခ်ိဳ႕က ကိုယ္ေတာ္ထံ သို႔ မိမိတို႔အသက္တာတစ္ခုလံုးကို
မအပ္ႏွံၾကပါ။ မိမိတို႔လိုအပ္မွ ကိုယ္ ေတာ္ကိုေခၚၾကသည္။ အမ်ားေသာ အမႈအရာမ်ား၌ ေလာကနည္းလမ္း
အတိုင္း ျပဳမူလုပ္ေဆာင္ေနၾကသည္။
        မိမိတို႔အသက္တာထဲ၌ ကိုယ္ေတာ္ အတူရွိေနပါလ်က္ ကိုယ္ေတာ္ကို လ်စ္လ်ဴ႐ႈၿပီး အသက္ရွင္ေနၾက
သည္။ ေကာင္းကင္ဘံု၏ရွင္ဘုရင္ သည္ ပလႅင္ေတာ္ကိုစြန္႔၍ ေလာက သို႔ျြကလာခဲ့ပါသည္။ ထိုအရွင္သည္
ႏြားစာခြက္အတြင္း၌ သိပ္ထားျခင္း ကိုခံယူျခင္းအားျဖင့္ အယုတ္၊ အ ျမတ္၊ အလတ္မေ႐ြး ကိုယ္ေတာ္ထံသို႔
လာႏိုင္ပါသည္။ လာလိုသူတိုင္းကို ကိုယ္ေတာ္သည္ မျငင္းပါ။ ကိုယ္ ေတာ္သည္ အံ့ဩဘြယ္နာမရွိေသာ
အရွင္၊ တိုင္ပင္ဘက္ျပဳ၍ရေသာ အ ရွင္ျဖစ္ပါသည္။ ကြ်ႏု္ပ္တို႔ အသက္ တာမ်ား၌ အံ့ဩဘြယ္နာမရွိေသာ
အရွင္၏ အံ့ဩဘြယ္သက္ေသမ်ား ကို ခံစားရၿပီလား။ ခံစားႏိုင္ဖို႔ရန္ ယခုပင္ကိုယ္ေတာ္ကို ကိုးစားပါက
ကိုယ္ေတာ္၏ကယ္တင္ျခင္းေက်းဇူး ကို အမွန္ပင္ ခံစားရမည္ျဖစ္သည္။
        ကိုယ္ေတာ္သည္ ကြ်ႏု္ပ္တို႔အား အ ျပစ္ေျြကးရွိသမွ်ကိုဆပ္ေပး၍အပၸါယ္ လားရမည့္အျဖစ္မွသာ ကယ္တင္
သည္မဟုတ္ပါ။ ေလာကဓံတရား၏ ဖိစီးမႈအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖစ္ေသာအေျြကးဝန္ ထုတ္ပိေလးေနျခင္းမွလည္းေကာင္း၊
ဖ်ားနာျခင္း၊ စိတ္ဆင္းရဲျခင္း၊ အိမ္ ေထာင္ေရးျပႆနာစသည္သို႔ေသာ ျပႆနာပိေလးမႈအမ်ိဳးမ်ိဳးမွလည္း
ကယ္တင္မည္ျဖစ္ပါသည္။

         သာ းေယာက် ာ ္ းကု ိဘြြားျမင္လိမ့့္္မည္။ ထိုိုသိသားသည္ မိမိလူတိုိုိ႔႔ကိုို အျပစ္မ္မွ ကယ္ခြ်တ္
မည့္သူျဖစ္ေသာေၾကာင့္၊ ေယ႐ႈ ဟူေသာအမည္ျဖင့္မွည့္ရမည္။ (မႆဲ၊ ၁း၂၁)

        ကြ်ႏု္ပ္တို႔သည္ ခရစၥမတ္၏ အရွင္ျဖစ္ေသာ ေယ႐ႈခရစ္၏အျပစ္ မွကယ္ခြ်တ္ဖို႔ရန္ ျြကလာျခင္း၏ေက်း
ဇူးေတာ္ကို ခံစားရၿပီလား။ မခံစားရ ေသးပါက ယခုပင္ ထိုအရွင္ကို မိမိ ၏အျပစ္မွ ကယ္ခြ်တ္မည့္အရွင္အ
ျဖစ္ယံုၾကည္လက္ခံပါ။ ထိုသို႔ယံုၾကည္ လက္ခံပါက အတြင္း၌သက္ေသကို ခံစားရမည္ျဖစ္သည္။

         ဘုရားသခင္၏ သား ေတာ္ကို ယံုၾကည္ေသာသူသည္ မိမိအထဲ၌ထိုသက္ေသကိုရ၏။
        (၁ေယာ၊ ၅း၁၀)

        သားေတာ္ကို ရေသာသူ သည္ အသက္တာရွင္သန္ ေလွ်ာက္ လိုက္ရာ၌ သြားရမည့္လမ္းကိုသိဖို႔
ဝိညာဥ္ေတာ္က လမ္းျပမည္ ျဖစ္ပါ သည္။ ဝိညာဥ္ေတာ္လမ္းျပသည့္ အတိုင္း ခရစ္ေတာ္၏ ေနာက္ေတာ္
သို႔ေလွ်ာက္လိုက္အသက္ရွင္ပါက ခရစၥမတ္၏အရွင္ျဖစ္ေသာ ေယ႐ႈ ခရစ္ေတာ္ထံမွ အံ့ဩဘြယ္ မစကြယ္
ကာေကာင္းႀကီးေပးမႈသက္ေသ အ မ်ိဳးမ်ိဳးကို ခံစားရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေမတၲာႏွင့္ အသိေပး ေဝငွလိုက္ရ
ပါသည္။

          နာမေတာ္ျမတ္၌
ညီအစ္ကိုႀကီီး ဦးတင္ေမာင္ထြန္း
Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF

0 comments:

Post a Comment

သတင္း၊ ေဆာင္းပါး ၊တုိင္ၾကားစာ ၊ နည္းပညာ ၊ တရားေဟာခ်က္ etc မည္သူမဆုိ လႊတ္လပ္စြာေရးသား ေပးပုိ႔ႏုိင္ပါသည္။

သင္၏ေဝဖန္အၾကံၿပဳစာသည္ က်ေတာ္တုိ႔အတြက္ ေနာက္တဖန္ေရးသားဖုိ႔ရန္အတြက္ အားေဆးၿဖစ္ေစလုိပါသည္။ အခ်ိန္ယူကာ ဝင္ေရာက္ဖတ္႐ႈၿခင္းအတြက္ အထူးေက်းဇူးတင္ပါသည္။

ခင္မင္ေလးစားစြာၿဖင့္- Admins
Email - simonkamta@thespiritfruit.com

Zawgyi Converter

Note - If you don't install zawgyi myanmar font in your computer, can be use this zawgyi converter

ရွာလုိ႔လြယ္ေအာင္ အသစ္တင္သမွ် ေခါင္းစဥ္ ( 70 )