22 The fruit of the Spirit is love, joy, peace, forbearance, kindness, goodness, faithfulness, 23 gentleness and self-control. Against such things there is no law. ( Galatians 5:22-23 )  

Sunday, January 15, 2012

ခြင့္လႊတ္တတ္ပါေစ.....

ကၽြန္ေတာ္ တရားေဟာဆရာမဟုတ္ပါဘူး ကၽြန္ေတာ္
သိရသေလာက္ခ ံယူရသေလာက္ကို သက္ေသခံတာပါ
ကၽြန္ေတာ္ေျပာင္းလဲတာလည္းမၾကာေသးပါဘူး ကၽြန္ေတာ္
မယံုၾကည္သူမိသားစုကေန ေမြးဖြား ျပီး 2009/ April / 4 /ေန႕ရက္မွာေျပာင္းလဲခဲ့တာပါ။
ခြင့္လႊတ္ျခင္းဆိုတာဟာ ေျပာရင္အရမ္းလြယ္ပါတယ္
တကယ္တမ္းလက္တြ႔က်က်ခြင့္လြတ္ဖို႔ဆိုတာဟာ
အလြန္အင္မတန္ခဲရင္းလွပါတယ္ လူတစ္ေယာက္ဟာ
ကိုယ့္ေပၚမွာ နာၾကီးေစတတ္တဲ့အျပဳမူ ကိုရဲ႔အေပၚကို
ဘယ္လိုမွအေကာင္းမျမင္ ကိုယ္ဟာဘယ္ေလာက္ပဲသူ႕
အေပၚမွာသူ႔ရဲ႔လိုအင္ဆႏၵေတြတစ္စြန္းတစ္ဆေလးမက်န္
ေအာင္လုပ္ေဆာင္ေပးေနပါေစဒါေပမဲ့ အဲဒီသူဟာ ကိုယ့္အေပၚမွာ
ဆိုးဆိုးရြားရြား ျပဳမူလာခဲ့တဲ့အခါ ဒီလူရဲ႔အေပၚမွာ
ဘယ္လိုမွ ျပန္လည္ သီးမခံႏုိင္ေလာက္တဲ့ အေျခေနမ်ိဳးေတ႔ြၾကံဳရတတ္ပါ
တယ္ တစ္ခါတစ္ေလမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ၾကံဳရမွာပါ
ကိုယ့္ရဲ႔သူငယ္ခ်င္းေတြ ကိုယ့့္ရဲ႔ အကိုေတြ အမေတြ အထိုက္မတန္ေဒါသျဖစ္မိတတ္ၾက
မွာပါကိုယ္က ဘယ္ေလာက္ပဲ သူတို႔အေပၚမွာေကာင္းေနပါေစ
ေနာက္ဆံုးဘာပဲလုပ္ေပးရပါေစ မညည္းမညဴ ပဲ ၾကိဳးစား လုပ္ေပးတယ္ ကိုယ့္အမပဲ ဒါေတာ့
ကိုယ့္အကိုၾကီးပဲ ဒါေတာ့ သူငယ္ခ်င္း အရင္းေခါက္ေခါက္ၾကီးမို႔ ဒါကေတာ့
ကိုယ့္၇ဲ႔ေက်းဇူးရွင္မို႕ လို႔ ဒီလိုေလးေတြနဲ႔အမ်ိဳးမ်ဳိးေလးေတြ ကိုယ္ကလိုက္ေရာ
တတ္တယ္ ပဲထား ဒါေပမဲ့သူတို႕ေတြကိုယ့္ကိုနားလည္မေပးဘူး မ ကိုယ့္အေပၚကို
အေကာင္းမျမင္ၾကဘူး ကိုယ္ဟာ သူတို႕အျမင္မွာ အျမဲတမ္း အရႈံခ်ခံေနရတယ္ထား
အဲလိုအခ်ိန္ေတြမွာ ေနာက္ထပ္ဆိုတဲ့ခြင့္ခါဟာ သူတို႕ေတြအေပၚမွာ ထားတတ္တဲ့ ေစတနာေတြ
ခင္ဗ်ားတို႕ကၽြန္ေတာ္တို႕မွာ မရွိတတ္ေတာ့တာ အမွန္ပါပဲစဥ္းစားရေအာင္
မိတ္ေဆြ ဘ၀မွာ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ လူတစ္ေယာက္ကို အျပစ္ေလးတစ္ေလာက္ေတာ့ခ်ည္ေႏွာင္ခဲ့ဘူးၾကမွာပါ
မိတ္ေဆြပဲျဖစ္ျဖစ္ကၽြန္ေတာ္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ေလာက လူသားျဖစ္ေသာၾကာင့္ လူ႕ဇာတိသေဘာရ
ဒီအရာေတြ ၾကံဳရမွာပါပဲ က..ဲ့ဒီေန႔ဟာ ႏွစ္သစ္ထဲကတစ္ရက္ျဖစ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္
ကိုယ္ခ်ည္ေႏွာင္ခဲ့ သမွ်ေတြကို ခဏျခင္းမွာပဲ အျပစ္လႊတ္ၾကရေအာင္ဲခြင့္လႊတ္ၾကရေအာင္ကၽြန္ေတာ္တို႕
ေတြဟာေလ ဆုေတာင္းရင္ ဘုရားသခင္စီမွာ အျပစ္လြတ္ဖို႕ ဆုေတာင္းတတ္ၾကတယ္ကိုယ့္ရဲ႔
အျပစ္ေတြလႊတ္ဖို႕ ကိုယ္ျပဳမူတဲ့ အမွားေတြ ဘုရား၇ားသခင္ခြင့္လြတ္ဖို႕ ဆုေတာင္းတတ္ၾကပါတယ္
စဥ္စားၾကည့္ပါမိတ္ေဆြ.........
ကၽြန္ေတာ္တို႕ က်မ္းစာ တစ္ပိုဒ္ကိုဖတ္ျပီးဆင္ျခင္ၾကည့္ရေအာင္
( ရွင္မႆဲ ၆း၁၂ ) သူတစ္ပါးသည္အကၽြႏု္ပ္တို႕ကိုျပစ္မွားေသာ အျပစ္မ်ားကို အကၽြႏု္ပ္တို႕သည္ လႊတ္သကဲ့သို႕အကၽြႏု္ပ္တို႕၏အျပစ္မ်ားကို လႊတ္ေတာ္မူပါ။
ဒီက်မ္းပိုဒ္ေလးကေလး ရုိးရုိးရွင္းရွင္းေလးပါပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အဲဒီက်မ္းပိုဒ္ေလးကိုေလ 10 ေခါက္ေလာက္
ရြက္ၾကည့္လိုက္ပါ မိတ္ေဆြ...တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္တို႕ကို အရင္ဦးဆံုး သူတစ္ပါးရဲ႕အျပစ္ကို လႊတ္ဖို႕ သခင္ေယရႈ
သြန္သင္ထားတာပါကဲ့ ...အပိုဒ္ငယ္ ( ႆဲ ၆း၁၄-၁၅ ) ကို ဆက္ဖတ္ရေအာင္
သင္တို႕သည္ သူတစ္ပါးတို႕၏ အျပစ္ကိုလႊတ္လွ်င္ ေကာင္းကင္းဘံု၌ရွိေတာ္ မူေသာသင္တို႔အဘသည္ သင္တို႔၏အျပစ္ကို လႊတ္ေတာ္မူမည္။သင္တို႕သည္သူတစ္ပါးတို႕၏ အျပစ္ကိုမလႊတ္လွ်င္ သင္တို႕အဘသည္ သင္တို႕၏အျပစ္ကို လႊတ္ေတာ္မမူ။
က်မ္းစာထဲမွာ သခင္ေယရႈ ေျပာထားသြန္သင္ထားတာရွင္းရွင္ေလးပါ ကၽြန္ေတာ္တို႕ေတြေလ က်မ္းစာကိုဖတ္ရေအာင္
က်မ္းစာကို တစ္ေန႕မွာတစ္ပိုဒ္ပဲျပီးဲပီး ဖတ္ၾကပါ ဒါမွကၽြန္ေတာ္တို႕ဟာ ဘုရာသင္ရဲ႔အလိုေတာ္ကိုသိၾကမွာပါ ဘရားသခင္ရဲ႔
အလုိေတာ္ကိုသိဖို႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ယံုၾကည္သူမ်ားအေနနဲ႔ ႏုတ္ကပါတ္ ေတာ္ နဲ႔ ျပည့္၀ေနဖို႕လိုပါတယ္ ဒါေၾကာင့္ႏွစ္သစ္မွာ
တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္အျပစ္လႊတ္တတ္ၾကျပီး ဘုရားသခင္ရဲ႔အလိုေတာ္ကို ေဆာင္ႏုိင္ၾကပါေစ လို႕
ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္

အားလံုးပဲဘုရားရွင္ေကာင္းၾကီးေပးပါေစ
Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF

0 comments:

Post a Comment

သတင္း၊ ေဆာင္းပါး ၊တုိင္ၾကားစာ ၊ နည္းပညာ ၊ တရားေဟာခ်က္ etc မည္သူမဆုိ လႊတ္လပ္စြာေရးသား ေပးပုိ႔ႏုိင္ပါသည္။

သင္၏ေဝဖန္အၾကံၿပဳစာသည္ က်ေတာ္တုိ႔အတြက္ ေနာက္တဖန္ေရးသားဖုိ႔ရန္အတြက္ အားေဆးၿဖစ္ေစလုိပါသည္။ အခ်ိန္ယူကာ ဝင္ေရာက္ဖတ္႐ႈၿခင္းအတြက္ အထူးေက်းဇူးတင္ပါသည္။

ခင္မင္ေလးစားစြာၿဖင့္- Admins
Email - simonkamta@thespiritfruit.com

Zawgyi Converter

Note - If you don't install zawgyi myanmar font in your computer, can be use this zawgyi converter

ရွာလုိ႔လြယ္ေအာင္ အသစ္တင္သမွ် ေခါင္းစဥ္ ( 70 )