22 The fruit of the Spirit is love, joy, peace, forbearance, kindness, goodness, faithfulness, 23 gentleness and self-control. Against such things there is no law. ( Galatians 5:22-23 )  

Monday, February 6, 2012

ေအာင္ျမင္ျခင္း ႏွင့္ ရႈံးနိမ့္ျခင္း

ကၽြန္ေတာ္သည္ အသင္းေတာ္ တစ္ခုမွ ႏႈတ္ခပတ္ေတာ္ ေ၀ငွရန္ ဖိတ္ၾကား ထားေသာေၾကာင့္ မေန႔က ႏႈတ္ ခပတ္ေတာ္ ေဒသနာကို ဆုေတာင္းရင္း ျပင္ဆင္ပါသည္။ ထုိသုိ႔ ဆုေတာင္းရင္း ကၽြန္ေတာ္ ေဝငွရမည့္ အသင္း ေတာ္ကို ေအာင္ျမင္ေသာ အသင္းေတာ္ တစ္ခု ျဖစ္ရန္အတြက္လည္း ဆုေတာင္းမိပါသည္။
ေအာင္ျမင္ျခင္းကို လူတုိင္း ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ပါသည္။ ရႈံးနိမ့္ျခင္းကို မည္သူမွ် မၾကိဳက္ႏွစ္သက္ၾကပါ။ စာေပးပြဲ ေျဖဆိုသည့္အခါ ေအာင္ျမင္ဘို႔ အတြက္ ရည္ရြယ္ခ်က္ ၾကီးၾကီးမားမားျဖင့္ ပါဝင္ေျဖဆိုၾကသည္ မဟုတ္ပါေလာ။ စာေမးပြဲက်လွ်င္ အလြန္အားငယ္ ဝမ္းနည္းၾကသည္။ စိတ္ဓါတ္က် ၾကသည္ မဟုတ္ပါေလာ။
ထြက္ေျမာက္ ရာက်မ္း ၁၇း၁-၇ တြင္
ဣသေရလ လူမ်ိဳးမ်ား ေတာထဲတြင္ လွည့္လည္ေနရေသာ အခ်ိန္က ျဖစ္သည္။ ထိုကဲ့သို႔ လွည့္လည္ေနရင္း ေမာပန္းေသာအခါ အနားယူရန္ ဆံုးျဖတ္ၾကသည္။ ထိုေနရာတြင္ အဆင္ေျပ သင့္ေတာ္မည့္ ကာလတစ္ခု အထိ စခန္းခ် အနားယူရန္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ခ်ခဲ့ပါသည္။ ထိုေၾကာင့္ လူတိုင္းအာရ ဝမ္းသာျဖစ္ကာ ထုိေနရာတြင္ အနား ယူခဲ့ၾကပါသည္။ သို႔ေသာ္ ထိုေနရာတြင္ ေရမရွိေသာေၾကာင့္ အဆင္ေျပ ေကာင္းမြန္သည္ဟု မဆိုႏုိင္ေခ်။ ေခါင္းေဆာင္ၾကီး ေမာေရွ အနားယူ စခန္းခ်ရန္ ဆံုးျဖတ္သတ္မွတ္ေသာ ေနရာမွာ ေရမရွိေသာေၾကာင့္ ေကာင္းမြန္သည္ဟု မဆိုႏုိင္ေခ်။ ထိုေနရာမ်ိဳးတြင္ စခန္းခ် အနားယူရန္ ဆံုးျဖတ္သည့္ ေမာေရွကို ေခါင္းေဆာင္ ေကာင္း တစ္ေယာက္ဟု ဣသေရလ လူတို႔ မသတ္မွတ္ခဲ့ေခ်။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ေမာေရွထံ သြားေရာက္ကာ အျပစ္ တင္ ေျပာဆိုခဲ့ေလသည္။ ထိုအခါ ေမာေရွက အဘယ္ေၾကာင့္ ငါ့ကို အျပစ္တင္ ေျပာဆိုပါသနည္း။ အဘယ္ ေၾကာင့္ ဘုရားသခင္ကို စံုစမ္းပါသနည္း ဟူ၍ ျပန္လည္ေျပာဆိုခဲ့သည္။ လူမ်ားက အျပစ္တင္ ေျပာဆိုခံ ရသည္သာမက ခဲႏွင့္ေပါက္ရန္ ၾကိဳးစားသည့္ အေျခအေန အထိေရာက္လာေသာအခါ ေမာေရွသည္ ဘုရား သခင္ထံ ေအာ္ဟစ္ခဲ့ေၾကာင္း အခန္းငယ္ (၄)တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
ဘုရားကို ဆန္႔က်င္ဘက္ျပဳ စံုစမ္းသူမ်ား
ထိုအခါ ဘုရားသခင္က ေမာေရွအား အသက္ၾကီးသူမ်ားႏွင့္ ဣသေရ လူမ်ိဳးမ်ားကို ေက်ာက္တံုး ရွိရာေနရာသို႔ ေခၚေဆာင္သြားျပီး ထိုေက်ာက္တံုးကို လံွတံႏွင့္ ရုိက္ရန္္ မွာၾကားေျပာဆိုခဲ့ေလသည္။ ထိုသုိ႔ ဘုရားသခင္ ေျပာသည့္အတုိင္း ျပဳလုပ္လိုက္ေသာအခါ ထိုေက်ာက္ထဲမွ ေရထြက္လာခဲ့သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ဣသေရလ လူမ်ိဳးမ်ား ေမွ်ာ္လင့္ ေတာင့္တေနေသာ ေရကို ရရွိခဲ့ေလသည္။ ထိုအျဖစ္အပ်က္ကို မိတ္ေဆြ ျပန္လည္ သံုးသပ္ၾကည့္ၾကပါစို႔။ ဣသေရလ လူမ်ိဳးတုိ႔၏ အေမွ်ာ္လင့္ဆံုး အေတာင့္တဆံုး ရရွိခဲ့သည့္ အတြက္ ေအာင္ျမင္မႈ ရရွိခဲ့သည္ သတ္မွတ္ ႏုိင္သည္ မဟုတ္ပါလား။ သို႔ေသာ္လည္း သမၼာက်မ္းစာက ထိုအျဖစ္အပ်က္ႏွင့္ ပတ္သတ္ျပီး ေျပာဆိုရာတြင္ ဘုရားသခင္၏ စိတ္ေတာ္၌ ေက်နပ္မႈ တစ္စံုတစ္ရာ မျဖစ္ခဲ့သည္မို႔ ထိုသူတို႔၏ ေအာင္ျမင္ျခင္းဟု မသတ္မွတ္ႏုိင္ေခ်။ ထိုေနရာကို သမၼာ က်မ္းစာက မႆာႏွင့္ ေမရိဘ ဟု ေခၚဆို သမုတ္ခဲ့ေၾကာင္း မွတ္တမ္းတင္ ေရးသားထားပါသည္။ ထိုစကား လံုးမ်ားသည္ ဟီးဘရူး အေခၚအေဝါမ်ား ျဖစ္ျပီး မႆာ၏ အဓိပၸါယ္မွာ စံုစမ္းျခင္းဟု အဓိပၸါယ္ ရွိပါသည္။ ေမရိဘ၏ အဓိပၸါယ္မွာ ဆန္႔က်င္ဘက္ ျပဳျခင္းဟု အဓိပၸါယ္ ရွိပါသည္။ ထုိစကား ႏွစ္ခုစလံုးမွာ ဘုရားသခင္ကို သာ ဦးတည္ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ၾကျခင္း ျဖစ္ပါသည္။

အထက္ပါ စကားလံုးမ်ားကို ေလ့လာျခင္းျဖင့္ ဘုရားသခင္က ဣသေရလ လူမ်ိဳးမ်ားအတြက္ ေအာင္ျမင္ျခင္းဟု မသတ္မွတ္ခဲ့ပါ။ သို႔ေသာ္ လူမ်ား၏ ေရွ႕တြင္မူ လိုအပ္ခ်က္ ျပည့္စံု ရရွိသြားေသာေၾကာင့္ ေအာင္ျမင္သည္ဟု ဆိုႏုိင္ေကာင္း ဆိုႏုိင္ပါ လိမ့္မည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ လူ၏အျမင္ႏွင့္ ေအာင္ျမင္ျခင္းႏွင့္ ဘုရားသခင္၏ အျမင္ ေအာင္ ျမင္ျခင္းတုိ႔ အလြန္ျခားနားေၾကာင္း ခံစားသိရွိႏုိင္ပါသည္။ ထိုအျဖစ္အပ်က္ကို ျပန္လည္ သံုးသပ္ၾကည့္ပါ။ ေရဖိဒိမ္ အရပ္တြင္ ေရာက္ရွိလာသည္။ ထိုေနရာတြင္ စခန္း ခ်ၾကသည္။ ထိုေနရာတြင္ ေသာက္သံုးေရမရွိ၊ အဆင္ေျပေသာ ေနရာမဟုတ္ေခ်။ ထိုေနရာတြင္ စခန္းခ်ရန္ ဆံုး ျဖတ္ျခင္းသည္ မည္သူ၏ အမွားနည္း။ ထိုအမွားကို အေျခခံကာ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ အျပစ္တင္ ေျပာ ဆို ခ်င္ၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ နားလည္သင့္သည္မွာ မည္သူ႔ထံမွ် အျပစ္မရွိေခ်။ ေမာေရွတြင္ အျပစ္မရွိေခ်။ ဘုရားသခင္ကိုလည္း အျပစ္တင္လို႔ မရေခ်။ ထိုေနရာတြင္ ေရမရွိ၊ အဆင္မေျပေသာ ေနရာျဖစ္ေသာ္လည္း မည္သူကိုမွ် အျပစ္တင္ ေျပာဆို၍ မရေခ်။

ကၽြန္ေတာ္တု႔ိ၏ အသက္တာထဲတြင္ အဆင္မေျပေသာအခ်ိန္၊ အားနည္းေသာအခ်ိန္မ်ားတြင္ မည္သူ႔ကိုမွ် အျပစ္တင္ ေျပာဆို၍ မရေခ်။ မည္သူ႔တြင္မွ် အျပစ္မရွိပါ။ ထိုအေျခအေနကို ဘုရားသခင္က လုပ္ေဆာင္ေနျခင္း ျဖစ္သည္ မဟုတ္ပါလား။ အဆင္ မေျပေသာ အေျခအေန၊ အခ်ိ္န္အခါ မ်ိဳးကိုလည္း ဘုရားသခင္ ျပင္ဆင္ေန ေၾကာင္း နားလည္ရမည္ မဟုတ္ပါလား။ ထိုအေျခအေနကို ဘုရားသခင္ထံမွ ကၽြႏု္ပ္တို႔ ခံယူရမည္ ျဖစ္သည္။ ေယာသပ္၏ အသက္တာထဲတြင္ ညီအကို ေတာ္စပ္ေသာသူမ်ားက သူ႔ကို ေရတြင္းထဲမွာ ခ်သည္။ ေရာင္းစားသည္။ ေယာသပ္အေနျဖင့္ ညီအကိုမ်ားကို အျပစ္တင္ခြင့္ ရွိသည္မဟုတ္ပါလား။ သို႔ေသာ္ ေယာသပ္ကိုယ္တုိင္ နားလည္ခဲ့သည္မွာ ထိုအေျခအေနသည္ ညီအကိုမ်ားက ျပဳလုပ္သည္မဟုတ္။ ဘုရား သခင္က ျပင္ဆင္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္ဟု နားလည္ခဲ့ပါသည္။ ယေန႔ မိတ္ေဆြကို အားေပးလိုပါသည္။ အသက္တာတြင္ အဆင္မေျပမႈ တစ္စံုတစ္ရာ ၾကံဳဆံုလာပါက မည္သူ႔ကိုမွ် အျပစ္တင္ ေျပာဆိုမႈ မျပဳလုပ္ပါႏွင့္။ ထုိျပႆနာအတြက္ ေမာေရွကဲ့သို႔ ဘုရားသခင္ကို ေအာ္ဟစ္ ရန္ လိုအပ္သည္မဟုတ္ပါလား။ တစ္ခါတစ္ရံ စိတ္ရွည္စြာႏွင့္ ေအာ္ဟစ္ရန္ လိုအပ္ပါသည္။ ထိုအခါ ေမာေရွကို အေျဖေပးသကဲ့သို႔ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ကိုလည္း အေျဖ ေပးပါလိမ့္မည္။

ဘုရားေပးေသာနာမည္ႏွင့္ လူေပးေသာ နာမည္
ယေန႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ လႈပ္ရွားမႈတုိင္းကို ဘုရားသခင္က နာမည္တစ္ခု ေပးေနပါသည္။ က်မ္စာထဲတြင္ ေရဖိဒိမ္ အရပ္တြင္ ေရထြက္လာေသာ အရပ္ကို မႆာႏွင့္ ေမရိဘဟူ၍ အမည္ေပးခဲ့ပါသည္။ မေကာင္းေသာ အဓိပၸါယ္ႏွင့္ ထိုနာမည္ကို ေပးခဲ့ေလသည္။ "စုံစမ္းျခင္းႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဘက္ျပဳျခင္း" ဟု အမည္ေပးခဲ့ပါသည္။ ဆိုလိုသည္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ အသက္ရွင္ လႈပ္ရွားေနသည္ ေနရာ၊ လုပ္ေဆာင္သည့္ အမႈကို ဘုရားသခင္က နာမည္တစ္ခု ေပးေနပါသည္။ ထိုေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အသင္းသားမ်ား လုပ္ေဆာင္ေနသည့္ အရာက ဘုရားသခင္ေရွ႕တြင္ အမည္သစ္တစ္ခုကို ရေစပါသည္။ သင္မည္ကဲ့သို႔ အသင္းေတာ္ကို အမည္ေပးေနပါ သနည္း။ ယေန႔ လူမ်ား အမည္ေပး မွည့္ေခၚဆိုေသာ အမည္ႏွင့္ ဘုရားသခင္ေပးေသာ နာမည္မွာ ကြာျခား ေန ပါ လိမ့္မည္။ က်မ္းစာတြင္ လူ၏ အမည္မွာ "အာျဗံ" ျဖစ္ေသာ္လည္း ဘုရားသခင္က "အာျဗဟံ" ဟု နာမည္ေပး မွည့္ေခၚခဲ့သည္။ ဓမၼသစ္က်မ္းစာတြင္ "ရွိမုန္" ကို "ေပတရု" ဟူ၍ လည္းေကာင္း အမည္နာမ ေပးမွည့္ေခၚခဲ့ ပါသည္။ သင့္ကို ဘုရားသခင္က မည္ကဲ့သို႔ နာမည္ေပးမည္ဟု ထင္ပါသနည္း။ သင္၏ တုန္႔ျပန္ လႈပ္ရွား မႈအေပၚတြင္ မူတည္ကာ ဘုရားသခင္က အမည္ေပး မွည့္ေခၚလွ်က္ ရွိပါသည္။

ခရစ္ေတာ္ကို လံွတံႏွင့္ ရုိက္ေသာသူမ်ား
အထက္ပါ ေလ့လာခ်က္ အရ ဣသေရလ လူမ်ိဳးမ်ားသည္ ေအာင္ျမင္ျခင္း မရခဲ့ပါ။ ရႈံးနိမ့္ျခင္းကိုသာ ရရွိခဲ့သည္ မဟုတ္ပါေလာ။ ထုိအျဖစ္ အပ်က္ႏွင့္ ပတ္သတ္ျပီး ၁ေကာ ၁၀း၄ တြင္ ေဖၚျပထားသည္မွာ "ထုိသူတို႔ႏွင့္ အတူလိုက္ေသာ ဓမၼေက်ာက္မွ ထြက္ေသာေရကို ေသာက္ၾက၏။ ထိုေက်ာက္ကား ခရစ္ေတာ္ ျဖစ္သတည္း။" ထိုက်မ္းခ်က္အရ ေမာေရွလံွတံႏွင့္ ရုိက္ေသာ ေက်ာက္မွာ ခရစ္ေတာ္ ျဖစ္ေနသည္ဟု ဓမၼသစ္က်မ္းတြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ ၀ိညဥ္ေရးရာ အားနည္းေသာ အခ်ိန္၊ ယံုၾကည္ျခင္း အားနည္းေနသည့္ အခ်ိန္မ်ားတြင္ ခရစ္ေတာ္ကို ရုိက္ႏွက္ေနသူ၊ ေက်ာက္တုံးျဖင့္ ပစ္ေနသူမ်ား ျဖစ္ေနသည္ မဟုတ္ပါလား။ သခင္ေယရႈသည္ လက္ဝါးကားတုိင္တြင္ အေသခံခဲ့သည္။ လက္၀ါးကားတုိင္းတြင္ ေသျပီး ေနာက္ ေရာမစစ္သားမ်ားက သခင္ေယရႈ၏ နံေဘးကို လွံႏွင့္ ထိုးေဖာက္ခဲ့သည္။ သခင္ေယရႈထံမွ ေသြးႏွင့္ ေရ ထြက္လာခဲ့သည္။ "ေသြး" ဆိုသည္မွာ သခင္ေယရႈ၏ "ခြင့္လႊတ္ျခင္း"ကို ကိုယ္စားျပဳေနပါသည္။ ေရဆိုသည္မွာ သခင္ေယရႈ၏ ေကာင္းၾကီးမဂၤလာကို ကိုယ္စားျပဳေနပါသည္။ ထို "ေယရႈခရစ္" ဆိုေသာ ေက်ာက္မွ ေကာင္းၾကီး မဂၤလာမ်ား စီးထြက္လာပါသည္။ လူမ်ားစြာ ထိုေကာင္းၾကီး မဂၤလာကို ခံစားရပါသည္။ သခင္ေယရႈသည္ လူ တိုင္းကို ခြင့္လႊတ္ျခင္းသာမက ေကာင္းၾကီးမဂၤလာမ်ားကိုလည္း ခံစားေစပါသည္။ ခရစ္ေတာ္ကို နာက်ဥ္ ေစေသာ သူတိုင္းကို ဘုရားသခင္က ခြင့္လႊတ္ျခင္းႏွင့္ ေကာင္းၾကီး မဂၤလာမ်ားကို စီးဆင္းေစပါသည္။

ရႈံးနိမ့္ျခင္းထဲမွ ဘုရားသခင္၏ ေက်းဇူးေတာ္
က်မ္စာထဲတြင္ ေရဖိဒိမ္အရပ္ကို မႆာႏွင့္ ေမရိဘ ဟူ၍ ယေန႔တိုင္ ေခၚဆိုေနေၾကာင္း က်မ္းစာက မွတ္တမ္း တင္ထားပါသည္။ သမၼာက်မ္းမွ ေဟျဗဲက်မ္းတြင္ ေရးသားထားသည္မွာ ဣသေရလ လူမ်ားကဲ့သို႔ မလုပ္ႏွင့္ ဟူ၍ ေျပာထားပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ ယံုၾကည္ျခင္း အားနည္းေသာ အျပဳအမႈ လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားကို လံုးဝ မလုပ္ရန္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ခ်ရမည္ျဖစ္သည္။ အထက္ပါ အျဖစ္အပ်က္သည္ ဣသေရလ လူမ်ိဳးတို႔၏ ရႈံးနိမ့္ျခင္း အေတြ႕အၾကံဳ ျဖစ္ျပီး၊ ထုိအထဲတြင္ ဘုရားသခင္၏ ေက်းဇူးေတာ္လည္း ရွိေနေၾကာင္း ေဖာ္ျပပါသည္။ ေအာင္ျမင္ျခင္း ဘုရားသခင္သည္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို ေအာင္ျမင္ျခင္းလည္း ေပးခ်င္ပါသည္။ ထြက္ေျမာက္ရာ ၁၇း၈-၁၃ ကို ဆက္လက္ ဖတ္ရႈေလ့လာပါက ဣသေရလ လူမ်ိဳးတို႔၏ ေအာင္ျမင္ျခင္းကိုလည္း ဆက္လက္ သြန္သင္ေပး ေနေၾကာင္း ေတြ႕ရပါသည္။ ထိုေရဖိဒိမ္အရပ္တြင္ ေရေသာက္ျပီး ဆက္လက္အနားယူေနစဥ္ အာလလက္ လူမ်ိဳး ရန္သူမ်ား ေရာက္ရွိလာျပီး ဣသေရလ လူမ်ားကို ရန္ဘက္ျပဳ စစ္တိုက္ေလေတာ့သည္။ ေမာေရွႏွင့္ ေယာရႈသည္ တုိင္ပင္ေဆြးေႏြးျပီး ေယာရႈမွာ ရန္သူမ်ားကို တုိက္ခုိက္ရာတြင္ ဦးေဆာင္ရျပီး ေမာေရွမွာမူ အာရုန္ႏွင့္ ဟုရကို ေခၚေဆာင္ကာ ေတာင္ေပၚတြင္ ဆုေတာင္းေပးျခင္း အမႈကို ျပဳရေလသည္။ ထိုသုိ႔ ျပဳလုပ္ျခင္းျဖင့္ ဣသေရလ လူမ်ိဳးမ်ား ေအာင္ျမင္မႈ ရရွိသြားခဲ့ေလသည္။

ဤအျဖစ္အပ်က္မွာ အသင္းေတာ္ႏွင့္ အလြန္ကိုက္ညီေသာ အျဖစ္အပ်က္ ျဖစ္ပါသည္။ ေမာေရွသည္ ေတာင္ေပၚတြင္ ဆုေတာင္းရျပီး ေယာရႈ ဦးေဆာင္ေသာ သူမ်ားမွာ စစ္ပြဲတြင္ ပါ၀င္ရသည္ အာရုန္ႏွင့္ ဟုရမွာ ေမာေရွကို အကူအညီေပးရသည္။ ေမာေရွသည္ လက္ကို ေျမွာက္ျပီး ဆုေတာင္းခ်ိန္တြင္ စစ္ပြဲမွာ အႏုိင္ရသည္။ ေမာေရွ လက္ကို ခ်ေသာအခါ စစ္ပြဲ ရႈံးနိမ့္ရသည္။ သင္ကိုယ္တိုင္ လက္ကို ေျမွာက္ၾကည့္ပါ။ မည္မွ်ၾကာေအာင္ ေျမွာက္ႏုိင္သနည္း။ လက္ထဲတြင္ လွံတန္ကို ကိုင္ထားရေသာေၾကာင့္ ပိုမို ခက္ခဲမည္ဟု ထင္ပါသည္။ ေယာရႈသည္ ေမာရွည္ကိုလည္း မနာလို မျဖစ္ခဲ့ပါ။ အာရုန္ ႏွင့္ ဟုရကိုလည္း မနာလို မျဖစ္ခဲ့ပါ။ မိမိလုပ္ေဆာင္ ရသည့္ အလုပ္ကိုသာ မညည္းတြားဘဲ လုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္ကို ေတြ႕ရပါသည္။ အသင္းေတာ္အတြက္ အလြန္ေကာင္းေသာ ပုံဥပမာ တစ္ခု ျဖစ္သည္ မဟုတ္ပါလား။ မိမိတာ၀န္ ဘာျဖစ္ သည္ကို လူတိုင္း သိဘို႔ လိုအပ္ပါသည္။ မိမိ လုပ္ေဆာင္ရမည့္ တာ၀န္ႏွင့္ ဝတၱရားကို ေက်ပြန္ဘို႔ လုိအပ္ပါ သည္။ ထိုစစ္ပြဲတြင္ မပါဝင္ႏုိင္ေသာ မိန္းမႏွင့္ ကေလးမ်ားက ခ်က္ျပဳတ္မည္။ လူမမာမ်ားကို ျပဳစုမည္။ ဒါဏ္ရာ ရသူမ်ားကို ၾကည့္ရႈမည္။ အစရွိသျဖင့္ တာ၀န္ အသီးသီး ရွိၾကသည္ မဟုတ္ပါလား။ မည္သူ႔ကိုမွ် ျငဴစူျခင္း၊ မနာလိုျခင္း မရွိခဲ့သည္ကို ေတြ႕ရွိႏုိင္ပါသည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ ဣသေရလ လူမ်ိဳးတို႔ ေအာင္ျမင္ျခင္း ရရွိခဲ့သည္ ကို ေတြ႕ရပါသည္။

ေအာင္ျမင္ရန္အတြက္ ဆုေတာင္းျခင္းသည္ အလြန္ အေရးၾကီးပါသည္။ ေမာေရွ ဆုေတာင္းျခင္း ပ်က္ကြက္သည့္ ခဏမွာ အရႈံးႏွင့္ ရင္ဆုိင္ရျပီး၊ ျပန္လည္ ဆုေတာင္းႏုိင္သည့္ ခဏမွာ ေအာင္ျမင္မႈ ရရွိခဲ့ပါသည္။ အသင္းေတာ္အတြက္ ထိုအျဖစ္အပ်က္မွာ ပုံသက္ေသ နမူေကာင္း တစ္ခု ျဖစ္ပါသည္။ ယေန႔ အသင္းေတာ္တြင္ သင့္အတြက္ သင့္အလုပ္က ဘာလဲ။ မ်ားေသာအားျဖင့္ လူတို႔သည္ ကိုယ့္ေအာင္ ျမင္ျခင္း ကိုသာ ၾကည့္ရႈတတ္ၾကျပီး အသင္းေတာ္အတြက္ ေဘးတြင္ ခ်ထားတတ္ၾကသည္။ အသင္းေတာ္တြင္ သင့္အလုပ္က ဘာျဖစ္သနည္း။ သင့္၏ လုပ္ရွားမႈ တုန္႔ျပန္မႈက အသင္းေတာ္ကို နာမည္တစ္ခုေပးေနပါသည္။ အသင္းေတာ္အတြက္ ဘုရားသခင္၏ အေကာင္းဆံုး နာမည္တစ္ခု ရွိဘုိ႔ ဆုေတာင္းေပးပါ။

ငိုေၾကြးရာအရပ္ကို စမ္းေရထြက္ရာအရပ္ ျဖစ္ေစသူ
ကိုယ္ေတာ္ကို အားျပဳေသာသူသည္ မဂၤလာ ရွိပါ၏။ ထုိသို႔ေသာ သူတို႔သည္ လမ္းခရီးေတာ္တို႔ကို ႏွလံုးသြင္း တတ္ၾကပါ၏။ သူတို႔သည္ ဗာကာလြင္ျပင္၌ ေရွာက္သြားစဥ္၊ ထုိလြင္ျပင္ကို စမ္းေရထြက္ရာ အရပ္ျဖစ္ေစၾက ပါ၏။ အရင္မိုးေရလည္း မဂၤလာမ်ားႏွင့္ လႊမ္းေစပါ၏။ (ဆာလံ ၈၄း၅-၆)
အထက္ပါ က်မ္းခ်က္ကို ေလ့လာၾကည့္ပါက "ဗာကာ" ဟူေသာ လြင္ျပင္အရပ္ကို ေတြ႕ရပါသည္။ ထိုနာမည္မွာ "ငိုေၾကြးျခင္း" ဟု အမည္ရွိပါသည္။ ဆိုလိုသည္မွာ ယံုၾကည္သူမ်ားတြင္ အားနည္းျခင္း၊ ငိုေၾကြးရျခင္းတုိ႔ ရွိႏုိင္ ေသာ အခ်ိန္ကာလတစ္ရပ္ ရွိပါသည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ ဆာလံဆရာက ဘုရားကို အားကိုးျခင္းျဖင့္ "စမ္းေရ ထြက္ရာအရပ္" ျဖစ္ေစၾကသည္ ဟု ဆိုထားပါသည္။ ဘုရားသခင္ကို အားကိုးျခင္း၊ ယံုၾကည္ျခင္းတုိ႔ျဖင့္ "ငိုေၾကြးရာအရပ္" ကို "စမ္းေရထြက္ရာအရပ္" ဟု အမည္သစ္ကို ျဖစ္ေစခဲ့သည္။ သင္၏ ယံုၾကည္ျခင္းျဖင့္ သင္၏ ငိုေၾကြးရာ အရပ္ကို အမည္သစ္ တစ္ခုေပးဘုိ႔ ဆုေတာင္းၾကပါဟု တုိက္တြန္းေ၀ငွလိုပါသည္။ အာမင္
Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF

0 comments:

Post a Comment

သတင္း၊ ေဆာင္းပါး ၊တုိင္ၾကားစာ ၊ နည္းပညာ ၊ တရားေဟာခ်က္ etc မည္သူမဆုိ လႊတ္လပ္စြာေရးသား ေပးပုိ႔ႏုိင္ပါသည္။

သင္၏ေဝဖန္အၾကံၿပဳစာသည္ က်ေတာ္တုိ႔အတြက္ ေနာက္တဖန္ေရးသားဖုိ႔ရန္အတြက္ အားေဆးၿဖစ္ေစလုိပါသည္။ အခ်ိန္ယူကာ ဝင္ေရာက္ဖတ္႐ႈၿခင္းအတြက္ အထူးေက်းဇူးတင္ပါသည္။

ခင္မင္ေလးစားစြာၿဖင့္- Admins
Email - simonkamta@thespiritfruit.com

Zawgyi Converter

Note - If you don't install zawgyi myanmar font in your computer, can be use this zawgyi converter

ရွာလုိ႔လြယ္ေအာင္ အသစ္တင္သမွ် ေခါင္းစဥ္ ( 70 )