22 The fruit of the Spirit is love, joy, peace, forbearance, kindness, goodness, faithfulness, 23 gentleness and self-control. Against such things there is no law. ( Galatians 5:22-23 )  

Monday, September 3, 2012

မယူျမစ္ေၾကာင္း တိမ္ေကာမႈမ်ားေၾကာင္႔ ခရီးဆိုက္ေရာက္ခ်ိန္ ေနာက္က်မႈမ်ားရွိေန

စစ္ေတြ-ဘူးသီးေတာင္ သေဘၤာေရေၾကာင္း
လမ္း မယူျမစ္ေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ရွိ ေနရာ
အခ်ဳိ႕ေရေအာက္ ၾကမ္းျပင္ျမင့္တက္ တိမ္
ေကာလာမႈမ်ားေၾကာင္႔ သေဘၤာမ်ားမွာ ပုံမွန္အျမန္ႏွဳန္းကို ေလွ်ာ့ခ်ခုတ္ေမာင္း

သြားလာေနရေၾကာင္း ဓည၀တီ(၃)သေဘၤာမွ အရာထမ္းတစ္ဦးက
 ဆိုသည္။



မယူျမစ္တိမ္ေကာလာရျခင္း၏အဓိကအေၾကာင္းအရင္းမွာ  ျမစ္ဖ်ားပိုင္းေဒသျမစ္လက္တက္
တစ္ဖက္တစ္ကမ္း၌မိုးရာသီတြင္သဘာ၀အေလွ်ာက္  ေခ်ာင္းကမ္းပါမ်ား ျပိဳက်ျဖစ္စဥ္ႏွင့္
ေတာင္ေျမေတာင္ေစာင္းျပိဳက်မွဳျဖစ္စဥ္မ်ားေၾကာင့္ အနည္မ်ားမွာ ေရစီးႏွင့္အတူ
  ျမစ္ေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ ပို႕ခ် အနည္ထိုင္လာျခင္းေၾကာင္႔ျဖစ္ေၾကာင္း  ေဒသတြင္း သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္အေရးေလ့လာသူမ်ားထံက သိရသည္။

 ျမစ္ေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္  ေရယာဥ္လမ္းမ်ားေကာင္းမြန္ ႀကံ႕ခိုင္မႈမ်ားရွိခဲ့စဥ္  လြန္ခဲ့ေသာ(၁၀)ႏွစ္ေက်ာ္က ေရလမ္းခရီးအရွည္ မိုင္ေပါင္း(၉၀)ေက်ာ္ရွိေသာ စစ္ေတြ-ဘူးသီး ေတာင္ခရီးစဥ္ကို(၆)နာရီခန္႕သာ  ခုတ္ေမာင္းသြာလာရေၾကာင္း စစ္ေတြသေဘၤာ
 က်င္းမွ  အသက္(၅၀)ေက်ာ္၀န္းက်င္ခန္႕ ၀ါရင့္သေဘၤာသားၾကီးတစ္ဦးက ေျပာသည္။



“  ၁၉၉၆ ခုႏွစ္ စစ္ေတြ-ဘူးသီးေတာင္ ဓည၀တီသေဘၤာေျပးဆြဲစဥ္က  အဲဒီခရီးကို (၆)နာ
ရီ၀န္းက်င္ေလာက္ ဆိုေရာက္ျပီ၊ေရေၾကာင္းလမ္း အခ်ိဳ႕ေနရာေတြမွာ ေရေအာက္ျမစ္ၾကမ္းျပင္ တစ္ႏွစ္ထက္တစ္ႏွစ္  ျမင့္တက္လာမႈနဲ႔ အတူ ေရအနက္ေလ်ာ့နည္းလာလို႕  အဲဒီေနရာေတြမွာဆို
သေဘၤာရဲ့ အျမန္ႏႈန္းကို ေလွ်ာ့ခ်ခုတ္ေမာင္းလာရပါတယ္။

ဒိီလိုခုတ္ေမာင္းလာရေတာ့  ခရီးဆိုက္ေရာက္ခ်ိန္ ေနာက္က်ၾကာျမင့္လာျပီး အခုႏွစ္ေတြမွာဆို  (၉)နာရီေက်ာ္ အထိေတာင္ ၾကာျမင့္လာပါတယ္’’ဟု အဆိုပါ  ဓည၀တီ(၃)မွ  ၀ါရင့္သေဘၤာသားက ေျပာသည္။



လက္ရွိတြင္ ျမန္မာ့ေရေၾကာင္းပို႕ေဆာင္ဆက္သြယ္ေရမွ ေန႕စဥ္နံနက္(၇) အခ်ိန္တြင္ စစ္ေတြမွ ဘူးသီးေတာင္သို႕  အသြား   တစ္စီးႏွင့္ အလားတူအခ်ိန္အတိုင္း  ဘူးသီးေတာင္မွ စစ္ေတြသို႕အလာ တစ္စီးခုတ္ေမာင္းေျပးဆြဲလ်က္ရွိသည္။



စစ္ေတြ-ဘူးသီးေတာင္ ေရေၾကာင္းလမ္းတြင္ လြန္ခဲ့ေသာ(၂) ႏွစ္ကစတင္၍ ပုဂၢလိက ရွပ္ေျပး အျမန္ေရယာဥ္မ်ား ၀င္ေရာက္   ေျပးဆြဲမႈမ်ား ရွိေနေသာ္လည္း  ကုန္သည္ခရီးသြားအမ်ားစုမွာ
 စရိတ္စက သက္သာေသာ  အစိုးရပိုင္သေဘၤာမ်ားကိုသာေရြးခ်ယ္ စိီးနင္းသြားလာမွဳမ်ားေၾကာင္း ေဒသတြင္းခရီးသြားကုန္သည္တစ္ဦးက ဆိုသည္။



သို႔ေသာ္ ခရီးဆိုက္ေရာက္ခ်ိန္ ေနာက္က်မႈအခ်ိန္ၾကာျမင္႔လာသည္ႏွင္႔အမွ် ညဥ္႔အိပ္
တစ္ေထာက္နားျပီးမွ လိုရာခရီးသို႔သြား လာေနရသျဖင့္ ေငြႏွင့္အခ်ိန္ကုန္က်မႈ
အခက္အခဲမ်ားႏွင့္ ရင္ဆိုင္ၾကဳံေတြ႔ေနၾကရေၾကာင္းကိုလည္း ၄င္းက
ဆက္ေျပာသည္။

 ‘’စစ္ေတြ-ဘူးသီးေတာင္ ခရီးက အရင္လို(၆)နာရီေလာက္ႏွင့္  မေရာက္ေတာ့ဘူ။
(၉)နာရီေက်ာ္ (၁၀)နာရီအထိၾကာျမင့္လာပါတယ္။

စစ္ေတြႏွင့္အျမင့္ကြ်န္းေက်းရြာအၾကားႏွင့္ ဘူးသီးေတာင္မွ ေညာင္ေခ်ာင္း  ဆိပ္ကမ္း
အၾကားျမစ္ေၾကာ အခ်ိဳ႕ေနရာ ေတြမွာ သေဘၤာေသာင္တင္တာတို႕  ဒီေရအတက္ကိုေစာင့္
ဆိုင္းျပီး  သြားလာေနရမႈ ေတြကျမစ္ ေရနည္းပါးခ်ိန္  ပြင့္လင္းရာသီေတြမွ မဟုတ္ဘဲ
မိုးရာသီေတာင္ ဒီလို အေျခအေနမ်ိဳးေတြ ၾကဳံေတြ႕ရမႈမ်ားလားေတာ့ ေနာက္က်တာေပါ့
’’ ဟု စစ္ေတြ-ဘူသီးေတာင္ ပုံမွန္ခရီးသြားေလ႔ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။



ေရရွည္အနာဂါတ္ေရေၾကာင္းသြားလာမွဳမ်ားအတြက္ ျခိမ္းေျခာက္လာသည္႔  ျမစ္ေၾကာ
တိမ္ေကာမႈ မ်ားျဖစ္ေပၚလာျခင္းမ်ားအား တူးေဖၚရွင္းလင္းျခင္း၊ ျမစ္ေၾကာျပဳျပင္
ရွင္းလင္းျခင္း လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ရန္ အေရးၾကီးလိုအပ္ေနေၾကာင္းကိုလည္း အထက္ပါ ၀ါရင့္သေဘၤာသားက တိုက္တြန္း ေျပာၾကားထားသည္။

ျမစ္မခမီဒီယာ
Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF

0 comments:

Post a Comment

သတင္း၊ ေဆာင္းပါး ၊တုိင္ၾကားစာ ၊ နည္းပညာ ၊ တရားေဟာခ်က္ etc မည္သူမဆုိ လႊတ္လပ္စြာေရးသား ေပးပုိ႔ႏုိင္ပါသည္။

သင္၏ေဝဖန္အၾကံၿပဳစာသည္ က်ေတာ္တုိ႔အတြက္ ေနာက္တဖန္ေရးသားဖုိ႔ရန္အတြက္ အားေဆးၿဖစ္ေစလုိပါသည္။ အခ်ိန္ယူကာ ဝင္ေရာက္ဖတ္႐ႈၿခင္းအတြက္ အထူးေက်းဇူးတင္ပါသည္။

ခင္မင္ေလးစားစြာၿဖင့္- Admins
Email - simonkamta@thespiritfruit.com

Zawgyi Converter

Note - If you don't install zawgyi myanmar font in your computer, can be use this zawgyi converter

ရွာလုိ႔လြယ္ေအာင္ အသစ္တင္သမွ် ေခါင္းစဥ္ ( 70 )